Ketju

Ketju-lehti kertoo kehitysvammaisten ja muiden oppimisessa, ymmärtämisessä ja kommunikoinnissa tukea tarvitsevien ihmisten elämästä ja heidän parissaan työskentelevien ammattilaisten työstä. Ketjun lukijat ovat vammaisalan ammattilaisia, opiskelijoita, vammaisten ihmisten omaisia ja muita alasta kiinnostuneita.

Ketju on enemmän kuin perinteinen järjestölehti; se on ilmeeltään nykyaikainen ja värikäs julkaisu, joka puhuttelee suoraan elävästä elämästä olevilla aiheillaan ja yllättävillä näkökulmillaan.

Vuoden 2021 alusta lähtien Ketjua on julkaistu vain verkossa.

Ketju

KETJUREAKTIO-PODCAST

Selkosanomat

Selkosanomat on selkokielinen ajankohtaislehti, joka ilmestyy sekä internetissä että painettuna. Painettu lehti ilmestyy kahdeksan kertaa vuodessa.

Tilaa Selkosanomat

Selkosanomat

Lätta bladet

Lätta bladet on ruotsinkielinen selkokielinen ajankohtaislehti, jota Kehitysvammaliiton Selkokeskus julkaisee yhteistyössä FDUV:n kanssa. Myös Lätta bladet ilmestyy sekä painettuna että verkossa.

Tilaa Lätta bladet

LÄTTA BLADET

Tikonen

Tikonen-sivuston etusivu.

Kehitysammaliiton tietotekniikka- ja kommunikaatiokeskus Tikoteekki julkaisee Tikonen-tiedotuslehteä verkossa.

Tikonen

Kehitysvammaliiton uutiskirje

Haluatko pysyä helposti ajan tasalla Kehitysvammaliiton toiminnasta? Sähköinen uutiskirjeemme ilmestyy kymmenen kertaa vuodessa.

TILAA KEHITYSVAMMALIITON UUTISKIRJE

Arkisto

Numerosta 3/2020 alkaen Kehitysvammaliiton uutiskirjeet voi lukea myös verkossa.

Muut uutiskirjeet

Julkaisemme myös muita uutiskirjeitä. Voit tilata esimerkiksi Papunetin, Selkokeskuksen tai Tikoteekin uutiskirjeen.