Lehdet

Ketju

Ketju 6/2016 -kansi.

Ketju-lehti kertoo kehitysvammaisten ja muiden oppimisessa, ymmärtämisessä ja kommunikoinnissa tukea tarvitsevien ihmisten elämästä ja heidän parissaan työskentelevien ammattilaisten työstä. Ketjun lukijat ovat vammaisalan ammattilaisia, opiskelijoita, vammaisten ihmisten omaisia ja muita alasta kiinnostuneita.

Ketju on enemmän kuin perinteinen järjestölehti; se on ilmeeltään nykyaikainen ja värikäs julkaisu, joka puhuttelee suoraan elävästä elämästä olevilla aiheillaan ja yllättävillä näkökulmillaan.

Tilaa Ketju

Ketju

Selkosanomat

Selkosanomat 17/2016 -kansi.

Selkosanomat on selkokielinen ajankohtaislehti, joka ilmestyy sekä painettuna kaksi kertaa kuukaudessa että internetissä.

Tilaa Selkosanomat

Selkosanomat

LL-Bladet

LL-Bladet 19/2016 -kansi.

LL-Bladet on ruotsinkielinen selkokielinen ajankohtaislehti, jota Kehitysvammaliiton Selkokeskus julkaisee yhteistyössä FDUV:n kanssa. Myös LL-Bladet ilmestyy sekä painettuna että verkossa.

Tilaa LL-Bladet

LL-Bladet

Tikonen

Tikonen-sivuston etusivu.

Kehitysammaliiton tietotekniikka- ja kommunikaatiokeskus Tikoteekki julkaisee Tikonen-tiedotuslehteä verkossa.

Tikonen

Kehitysvammaliiton uutiskirje

Haluatko pysyä helposti ajan tasalla Kehitysvammaliiton toiminnasta? Sähköinen uutiskirjeemme ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

Tilaa Kehitysvammaliiton uutiskirje

Muut uutiskirjeet

Julkaisemme myös muita uutiskirjeitä (uutiskirje.kvl.fi). Voit tilata esimerkiksi Selkokeskuksen ja Papunetin uutiskirjeet.