Sisällön alkuun

Selkojulkaisut

Kuuntele

Kehitysvammaliiton Selkokeskus julkaisee selkokielistä Selkosanomat-lehteä. Se ilmestyy joka toinen viikko. Voit tilata Selkosanomat Papunetin sivuilta

Selkosanomista on myös ruotsinkielinen versio. Sen nimi on LL-Bladet.

Selkosanomat internetissä

Selkosanomien verkkoversio

Selkosanomat on saatavana myös näköislehtenä

Muita selkojulkaisuja

Haluaisitko lopettaa tupakoinnin? Lue selkokielinen Yök, röökiä! -vihkonen (pdf, 231 kt).

Selkokirjojen ostaminen

Voit ostaa selkokirjoja Selkokeskuksen kirjakaupasta.

Selkokirjoja voit myös lainata Kehitysvammaliiton kirjastosta.

Päivitetty 18.1.2012.