Selkojulkaisut
Kehitysvammaliiton Selkokeskus julkaisee selkokielistä Selkosanomat-lehteä. Se ilmestyy joka toinen viikko. Voit tilata Selkosanomat Papunetin sivuilta
Selkosanomista on myös ruotsinkielinen versio. Sen nimi on LL-Bladet.
Selkosanomat internetissä
Muita selkojulkaisuja
Haluaisitko lopettaa tupakoinnin? Lue selkokielinen Yök, röökiä! -vihkonen (pdf, 231 kt).
Selkokirjojen ostaminen
Voit ostaa selkokirjoja Selkokeskuksen kirjakaupasta.
Selkokirjoja voit myös lainata Kehitysvammaliiton kirjastosta.
Päivitetty: 12.04.2012
