Kuuntele

Selkojulkaisut

Kehitysvammaliiton Selkokeskus julkaisee selkokielistä Selkosanomat-lehteä. Se ilmestyy joka toinen viikko.

Selkosanomien tilaaminen

Voit tilata Selkosanomat Selkosanomien sivuilta.

Voit tilata Selkosanomat myös lähettämällä sähköpostia osoitteeseen lehtitilaukset(ät)kvl.fi.

Selkosanomat voi tilata myös puhelimitse numerosta (09) 3480 9240.

Selkosanomista on myös ruotsinkielinen versio. Sen nimi on LL-Bladet.

Selkosanomat internetissä

Selkosanomien verkkoversio

Muita selkojulkaisuja

Haluaisitko lopettaa tupakoinnin? Lue selkokielinen Yök, röökiä! -vihkonen (pdf, 231 kt).

Selkokirjojen ostaminen

Voit ostaa selkokirjoja Selkokeskuksen kirjakaupasta.

Selkokirjoja voit myös lainata Kehitysvammaliiton kirjastosta.

Päivitetty: 31.03.2014

« Takaisin