Selkojulkaisut

Kehitysvammaliiton Selkokeskus julkaisee selkokielistä Selkosanomat-lehteä. Se ilmestyy joka toinen viikko.

Selkosanomien tilaaminen

Voit tilata Selkosanomat Selkosanomien sivuilta.

Voit tilata Selkosanomat myös lähettämällä sähköpostia osoitteeseen lehtitilaukset(ät)kvl.fi.

Selkosanomat voi tilata myös puhelimitse numerosta (09) 3480 9240.

Selkosanomista on myös ruotsinkielinen versio. Sen nimi on LL-Bladet.

Selkosanomat internetissä

Selkosanomien verkkoversio

Muita selkojulkaisuja

Selkokielellä julkaistaan paljon esitteitä ja oppaita eri aiheista. Osa julkaisuista on luettavissa ilmaiseksi Papunetin selkosivuilla.

Selkokirjojen ostaminen

Voit ostaa selkokirjoja Selkokeskuksen kirjakaupasta.

Selkokirjoja voit myös lainata Kehitysvammaliiton kirjastosta.

Päivitetty: 05.05.2014

« Takaisin