Kuuntele

Selkokielisiä palveluja

Tällä sivulla on linkkejä selkokielisiin verkkosivustoihin. Monet niistä liittyvät kehitysvammaisuuteen ja kehitysvamma-alaan.

Kehitysvammaliiton Selkokeskuksella on oma kirjakauppa verkossa. Kirjakaupassa myydään selkokielisiä kirjoja.

Kaveripiiri on helppokäyttöinen yhteisöpalvelu. Kaveripiirissä voi jutella ystävien kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin. Viestejä voi lähettää kuvilla tai kirjoittamalla. Tekstit voi myös kuunnella.

Päivitetty: 21.12.2012

« Takaisin