Kehitysvammaliiton toimisto on Espoon Leppävaarassa.
Kehitysvammaliiton osoite on:
Kehitysvammaliitto
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
Puhelinvaihde toimii numerossa 09 348 090.
Vaihteeseen voi soittaa maanantaista torstaihin kello 9 – 15.
Kehitysvammaliiton sähköpostiosoite on: kvl (ät) kvl.fi
Jos lähetät sähköpostia, korvaa (ät)-kohta @-merkillä.
Neuvontapalvelut
Verneri.netin Verkko-Kerttu vastaa nuorten ja aikuisten kysymyksiin. Voit kysyä esimerkiksi vammaisuudesta, ihmissuhteista ja hyvinvoinnista.
Verneri.netin Seksuaalineuvoja vastaa kysymyksiin seksuaalisuudesta ja seksistä.
Viestintä ja Ketju-lehti
Kehitysvammaliitto
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 3480 9217
tiedotus (ät) kvl.fi
Kansalaistoiminnan yksikkö
(Vaikuttaminen, koulutus, tutkimus)
Kehitysvammaliitto
Kansalaistoiminnan yksikkö
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
koulutus (ät) kvl.fi
Kumppanuudet ja järjestötoiminta -yksikkö
Kehitysvammaliitto
Kumppanuudet ja järjestötoiminta -yksikkö
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
Elinikäisen oppimisen yksikkö (Oppimateriaalikeskus Opike)
Kehitysvammaliitto
Elinikäisen oppimisen yksikkö (Opike)
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
opike (ät) kvl.fi
Saavutettavuusyksikkö
Kehitysvammaliitto
Saavutettavuusyksikkö
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
Papunet
Kehitysvammaliitto
Papunet
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
papunet (ät) kvl.fi
Selkokeskus
Kehitysvammaliitto
Selkokeskus
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 3480 9240
selkokeskus (ät) kvl.fi
Tietotekniikka- ja kommunikaatioyksikkö Tikoteekki
Kehitysvammaliitto
Tikoteekki
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 3480 9370
tikoteekki (ät) kvl.fi
Kartta
Toimistomme sijaitsee Espoon Leppävaarassa osoitteessa Linnoitustie 2 B, 02600 ESPOO. Leppävaaran juna-asemalta on matkaa noin 900 metriä.
Katso alla olevasta kartasta tai vaikkapa suoraan Google Mapsista.
Henkilökunta
Henkilökunnan sähköpostiosoitteet ovat muotoa: etunimi.sukunimi@kvl.fi.
Hallinto, talous ja IT-hallinto
Toiminnanjohtaja Susanna Hintsala p. 09 3480 9254 matkap. 040 741 6179 |
|
Talous- ja hallintopäällikkö Eija Aukio p. 09 3480 9213 |
|
Talouden asiantuntija Katja Benson p. 09 3480 9210 |
|
Järjestäjä Sivanathan Eliyathamby p. 09 348 090 |
|
IT-suunnittelija Christofer Mertanen matkap. 050 564 1742 |
|
Tietohallintopäällikkö Marko Peltomäki p. 09 3480 9262 |
|
Viestintäpäällikkö Anneli Puhakka p. 09 3480 9217 matkap. 0400 906 061 |
|
Kumppanuus- ja järjestötoiminnan päällikkö Sisko Rauhala p. 09 3480 9215 |
|
Tikoteekin johtaja / Elinikäisen oppimisen yksikön johtaja Eija Roisko p. 09 3480 9373 |
|
Kansalaistoiminnan päällikkö Niina Sillanpää matkap. 040 775 1411 |
|
Saavutettavuusyksikön johtaja Sami Älli p. 09 3480 9383 matkap. 040 837 8348 |
Viestintä ja yhteiskuntasuhteet -yksikkö
Viestintäpäällikkö Anneli Puhakka p. 09 3480 9217 matkap. 0400 906 061 |
|
Toimittaja, Ketju-lehti Eeva Grönstrand p. 09 3480 9219 matkap. 045 630 8949 |
|
Suunnittelija, viestintä Panu Koski p. 09 3480 9216 |
|
Viestintäassistentti Tiitus Tommila matkap. 050 5254 007 |
Kansalaistoiminnan yksikkö
Kansalaistoiminnan päällikkö Niina Sillanpää matkap. 040 775 1411 |
|
Työllisyysasiantuntija Simo Klem Palkkaamo p. 09 3480 9224 matkap. 040 905 1837 |
|
Tutkimuspäällikkö, VTT Sonja Miettinen matkap. 050 365 9153 |
|
Asiantuntija, vaikuttamistoiminta ja jäsenyhteistyö Susanna Rieppo p. 09 34809 204 matkap. 050 329 0511 |
|
Asiantuntija, Verneri Jenni Sipilä matkap. 044 357 4841 |
|
Tutkija, PsM Hannu Vesala p. 09 3480 9255 Laitoshajautustutkimus |
|
Järjestäjä Sami Väänänen p. 09 348 090 |
|
Asiantuntija, Verneri Juho Ylitalo (opintovapaalla) |
Kumppanuudet ja järjestötoiminta -yksikkö
Kumppanuus- ja järjestötoiminnan päällikkö Sisko Rauhala p. 09 3480 9215 |
|
Jäsenpalveluiden sihteeri Mirka Oksanen p. 09 3480 9265 |
|
Asiantuntija, FASD Sari Somer matkap. 044 906 3765 FASD Suomi -verkosto |
|
Suunnittelija (FASD, Papunet) Mira Vihmo matkap. 040 451 7531 |
Saavutettavuusyksikkö (Papunet ja Selkokeskus)
Saavutettavuusyksikön johtaja Sami Älli p. 09 3480 9383 matkap. 040 837 8348 |
Papunet
Saavutettavuusasiantuntija Tapio Haanperä p. 09 3480 9271 |
|
Graafinen suunnittelija Päivi Honkonen p. 09 3480 9387 |
|
IT-suunnittelija Heikki Paananen p. 09 3480 9239 |
|
Projektipäällikkö, Uudistuva Papunet Tanja Räsänen matkap. 0400 675 674 |
|
Suunnittelija, viestintä ja verkkosisällöt Jenni Stolt p. 09 3480 9247 |
|
Suunnittelija, verkkosisällöt Maija Ylätupa p. 09 3480 9385 |
Selkokeskus
Kehittämispäällikkö Leealaura Leskelä matkap. 040 717 1971 |
|
Asiantuntija Ella Airaksinen matkap. 050 309 8466 Selkokirjallisuus, selkokirjallisuuden valtionavustus |
|
Asiantuntija, toimittaja (Selkosanomat) Kaisa Kaatra p. 09 3480 9243 matkap. 044 535 0723 Selkojulkaisujen taitto ja kuvitus |
|
Erityisasiantuntija Henna Kara (toimivapaalla) |
|
Päätoimittaja, Selkosanomat Petri Kiuttu p. 09 3480 9246 |
|
Suunnittelija Anni Reilä matkap. 050 479 4582 |
|
Koulutussuunnittelija Marjo Timonen p. 09 3480 9223 |
|
Suunnittelija Eliisa Uotila (opintovapaalla) |
Tietotekniikka- ja kommunikaatioyksikkö Tikoteekki
Tikoteekin johtaja Eija Roisko p. 09 3480 9373 |
|
Asiantuntija, puhevammaisuus ja vuorovaikutus Katja Burakoff p. 09 3480 9363 |
|
Suunnittelija, tapahtuma- ja videotuotanto Niko Eloranta matkap. 040 456 6006 |
|
Asiantuntija, avustava tietotekniikka Taro Katajisto p. 09 3480 9250 |
|
Asiantuntija, puhevammaisuus ja kommunikoinnin tukikeinot Kaisa Laine p. 09 3480 9315 |
|
Erityisasiantuntija, puhevammaisuus, vuorovaikutus ja yhteisöjen ohjaus Kaisa Martikainen p. 09 3480 9362 |
|
Asiantuntija, viittomat ja kommunikointimateriaalit Virpi Yiannakou p. 09 3480 9313 |
Elinikäisen oppimisen yksikkö (Oppimateriaalikeskus Opike)
Elinikäisen oppimisen yksikön johtaja Eija Roisko p. 09 3480 9373 |
|
Asiakaspalvelu- ja myyntiassistentti |
|
Asiantuntija, tuottaja, viestintäteknologia (TVT) erityisopetuksessa Paula Jägerhorn matkap. 040 523 4830 |
|
Asiantuntija, tuottaja, perusopetuksen ja ammatillisen erityisopetuksen materiaalit Sakari Kilkki p. 09 3480 9360 matkap. 0400 325 390 |
|
Varastoapulainen, Pakkaamo Mikko Majaniemi matkap. 050 593 9573 |
|
Asiantuntija, tuottaja, vaikeavammaisten ja varhaiskasvatuksen materiaalit Maiju Mäki p. 09 3480 9352 matkap. 044 906 3621 |
|
Tuotepäällikkö Kai Piipari p. 09 3480 9354 matkap. 040 556 0236 |
|
Julkaisusihteeri Anu Pärssinen p. 09 3480 9357 |
|
Asiantuntija, tuottaja, selkokielinen kauno- ja tietokirjallisuus Jenni Saarilahti matkap. 050 530 0616 |
|
Varastoapulainen, Pakkaamo Erik Valkonen matkap. 050 592 4429 |