Tilaaminen ja toteutus

1. Pyytäkää tarjous

Kertokaa, mitä haluatte arvioida ja mitä ensisijaisesti haluatte arvioinnilla saavuttaa. Kertokaa myös, kuinka laajaa arviointikokonaisuutta toivotte sekä esittäkää alustava arvio arviointityöskentelyyn varattavista resursseista. Jo tarjouspyyntöä laatiessanne voitte ottaa yhteyttä meihin ja kysyä lisää arviointipalveluistamme. Annamme mielellämme lisätietoja. Tarjouspyynnön saatuamme laadimme tarjouksen ja otamme tarvittaessa yhteyttä keskustellaksemme tarkemmin arviointitarpeistanne.

2. Tarjous

Saatte tarjouksemme kolmen viikon kuluessa. Tarjous sisältää kuvauksen arvioinnin toteutustavasta, alustavasta aikataulusta, tuotoksista sekä alustavan kustannuslaskelman. Tarjous voi sisältää yhden tai useamman toteuttamisvaihtoehdon tarjouspyynnöstä riippuen. Tarjous on voimassa kaksi viikkoa.

3. Tarjouksen hyväksyminen

Mikäli hyväksytte tarjouksen, ilmoittakaa siitä Kehitysvammaliittoon arviointipalvelujen yhteyshenkilölle kahden viikon kuluessa tarjouksen saapumisesta. Mikäli haluatte tässä vaiheessa lisätietoja tai tarkennuksia tarjouksen sisältöön, ottakaa yhteyttä tarjouksessa esitettyyn yhteyshenkilöön.

4. Arvioinnin toteutus

Arvioinnin toteutus räätälöidään aina tilaajan tarpeiden mukaan. Keskustelemme kanssanne mahdollisista vaihtoehdoista ja laadimme keskustelun pohjalta tarjouksen yhteyteen ehdotuksen arvioinnin toteuttamisesta.

5. Yhteyshenkilö

Päivitetty: 09.01.2015