Kehitysvammaliitto.fi-verkkopalvelusta vastaa Kehitysvammaliitto ry. Verkkopalvelussa esitellään Kehitysvammaliiton toimintaa, tuotteita ja palveluita. Verkkopalvelu on avoin, julkinen ja maksuton. Verkkopalvelussa kuitenkin myydään Kehitysvammaliiton tuotteita ja koulutuksia.

Verkkopalvelun käyttö

Verkkopalvelun sisällön käyttö on sallittua ei-kaupallisiin tarkoituksiin ilman erillistä lupaa. Poikkeuksen muodostavat kuvat ja muu suojattu aineisto. Kuvia tai suojattua aineistoa ei saa tallentaa, levittää tai kopioida ilman erillistä lupaa.

Verkkopalvelussa on linkkejä ja yhteyksiä muihin verkkopalveluihin. Näissä verkkopalveluissa sovelletaan niiden omia käyttöehtoja.

Käyttäjän – esimerkiksi koulutukseen ilmoittautumisen yhteydessä – antamia yhteystietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille. Verkkopalvelu menettelee henkilötietojen käsittelyssä ja rekisteröinnissä henkilötietolain mukaisesti. Lue tietosuojaseloste.

Kehitysvammaliitolla on oikeus poistaa verkkopalvelusta (esimerkiksi blogien kommenteista) esimerkiksi rasistinen, ihmisarvoa loukkaava, yksityisyyden suojaa loukkaava tai markkinointiin liittyvä materiaali.

Kehitysvammaliitto ei vastaa verkkopalvelun sisältämien tietojen käytöstä tai tulkinnasta aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista tai kustannuksista.

Kävijätietojen kerääminen

Kehitysvammaliitto kerää tietoja verkkopalvelun käytöstä. Tietoa kerätään esimerkiksi kävijämääristä, selaimista, käyttöjärjestelmistä ja siitä, miltä sivuilta verkkopalveluun on siirrytty. Kerätty tieto on anonyymia eikä sitä yhdistetä yksittäiseen käyttäjään. Tietoja kerätään pääasiassa Matomo- ja Google Analytics -palvelujen avulla.

Tietojen keräämisen tarkoituksena on analysoida verkkopalvelun käyttöä ja kehittää verkkopalvelua.

Toimintojen muuttaminen

Kehitysvammaliitolla on oikeus muuttaa verkkopalvelun sisältöä, toimintaa ja näitä käyttöehtoja verkkopalvelun kehittämiseksi tai muusta tarpeellisesta syystä.

Sähköposti: tiedotus (ät) kvl.fi

Viestintäpäällikkö
Anneli Puhakka

Suunnittelija