Haemme talous- ja hallintojohtajaa Kehitysvammaliittoon

Tehtävässä johdat ja edelleen kehität kokonaisvaltaisesti Kehitysvammaliitto ry:n taloushallinnon operatiivista ja strategista toimintaa.  Keskeisinä vastuualueinasi ovat taloussuunnittelu, laskenta ja raportointi, sijoitustoiminta ja järjestön rahoitus. Lisäksi vastaat taloushallinnon IT-järjestelmistä ja toimit oman vastuualueesi työntekijöiden esimiehenä. Teet tiivistä yhteistyötä muun johdon sekä alan muiden toimijoiden ja rahoittajien kanssa.

Talous- ja hallintojohtajan esimies on toiminnanjohtaja.

Edellytämme sinulta tehtävään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa, vahvaa talous- ja rahoitusosaamista, aikaisempaa kokemusta ja näyttöä vaativista taloushallinnon johtamistehtävistä, kokonaisuuksien hallintaa, STEA-avustusjärjestelmän tuntemusta, strategista ajattelua ja toimeenpanokykyä sekä hyviä vuorovaikutus- ja henkilöjohtamisvalmiuksia.

Tarjoamme monipuolisen ja merkittävän johtamis- ja asiantuntijatehtävän innostavassa ja aktiivisessa työyhteisössä. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja käytämme TES:n mukaista koeaikaa.

Hakemus ja CV palkkatoivomuksineen pyydetään toimittamaan sähköisesti 25.5.2018 mennessä osoitteeseen kvl(at)kvl.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Marianna Ohtonen p. 040 8378340 marianna.ohtonen(at)kvl.fi,  keskiviikkona 16.5. klo 13.00-15.00, perjantaina 18.5. klo  9.00-11.00 ja maanantaina 21.5. klo 12.00-13.00.