Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

TOIMI® - Toimintakyvyn kuvaamisen menetelmäkoulutus -webinaari

Ajankohdat:
20.2.2018 13:00 - 15:00
21.3.2018 13:00 - 15:00

Virallinen ilmoittautumisaika on päättynyt, mutta mukaan mahtuu vielä. Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella. Lomake on auki aina 16.2. asti

Kesto:

• 20.2.2018, osa 1, kaksi tuntia: menetelmät perusteet ja lomakkeen täyttövinkit
  • 21.3.2018, osa 2, kaksi tuntia: täytetyn lomakkeen käsittelyä sekä mahdollisuus esittää lomakkeen käyttöön liittyviä kysymyksiä

Sisältö:
Toimi® on Kehitysvammaliiton rekisteröimä toimintakyvyn kuvaamis- ja arviointimenetelmä. Koulutuksessa perehdytään Toimi® -menetelmään ja kehitysvammaisen henkilön toimintakyvyn hyvään kuvaamiseen. Saatua tietoa voidaan hyödyntää henkilön palvelusuunnittelussa ja hänen yksilöllisessä tukemisessa sekä ohjauksessa.

Koulutus soveltuu niille, jotka työssään kuvaavat ja arvioivat kehitysvammaisten henkilöiden toimintakykyä ja palveluntarvetta eri toimintaympäristöissä.

Koulutuksen hintaan sisältyy Toimi®-kuvantamisen materiaali.

Alustava ohjelma:
Alustavaan ohjelmaan pääset tästä.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä oli 6.2.2018.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

• koulutuksen toteutus: kouluttaja Outi Raunetvuo, puh. 0450773304494
  • ilmoittautumiset ja peruutukset: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää 25.1.2018. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan. Peruutukset on tehtävä sähköpostitse: mirka.oksanen@kvl.fi .

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kokonaishinta: 90€ (ALV 0%)
Paikka webinaari, verkkokurssi
Järjestäjä Kehitysvammaliitto ry