Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

VIELÄ EHTII MUKAAN Osallisuutta ja työllistymistä edistävän toiminnan laatukriteerit tienviittana tulevaisuuden palveluille - seminaari sidosryhmille, Kuopio

Ajankohta: 20.2.2018 klo 08:30 - 15:00

Ilmoittautuminen on päättynyt, mutta mukaan mahtuu vielä. Ilmoittautua voit alla olevalla ilmoittautumislomakkeella aina 14.2. asti mikäli tapahtumassa on tuolloin vielä tilaa.

Paikka: Kylpylähotelli Rauhalahti, Katiskanniementie 8, 70700 Kuopio

Kutsumme Sinut mukaan Savon OTE-hankkeen sidosryhmien seminaariin.

Osatyökykyisten tukeminen edellyttää yhteistyötä sidosryhmien kesken. Savon OTE-hanke on nostanut yhdeksi teemaksi osallisuutta ja työllisyyttä edistävät laatukriteerit. Miten  laatukriteerit  tukevat  palvelujen toteutumisessa ja miten niitä voidaan yhteistyössä soveltaa ja tukea osatyökykyisiä paremmin osallisuuteen  ja työllisyyteen?
Tervetuloa kuulemaan ja vaihtamaan ajatuksia aiheesta sekä verkostoitumaan!

Lue lisää Savon OTE-hankkeesta:
www.facebook.com/vaalijala

Alustava ohjelma:
Alustavaan ohjelmaan pääset tästä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä:
Viimeinen ilmoittautumispäivä on 19.1.2018

Omakustanteinen lounas:
Seminaarin lounas on omakustanteinen.
Omakustannelounas 15€/hlö sisältää salaattibuffet, liha- ja kala lämmin ruoka, jälkiruoka ja kahvin.
Keittolounas 12€/hlö sisältää salaattibuffet, keitto, jälkiruoka ja kahvin.
Jotta ravintola tietää varautua riittävään lounastajamäärään, pyydämme ystävällisesti ennakkoilmoittautumaan alla olevan ilmoittautumislomakkella.

Lisätietoa:
Tapahtuman sisällöstä:

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen tapahtuman käytännönjärjestäjälle (mirka.oksanen@kvl.fi).

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden mahdollisiin ohjelman muutoksiin sekä tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi.

Osallistumismaksu Maksuton tapahtuma.
Tapahtumaan kuuluu lisäksi aamu- ja iltapäiväkahvit. Lounas on omakustanteinen ja maksaa 12€/15€.
Paikkakunta Kuopio
Paikka Kylpylähotelli Rauhalahti, Katiskanniementie 8, 70700 Kuopio