Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

VIELÄ EHDIT MUKAAN: Työnantajayhteistyö ja tuetun työllistymisen markkinointi

Ajankohdat:
18.10.2018
19.10.2018

Viimeinen ilmoittautumispäivä oli 27.9., mutta koulutuksessa on vielä tilaa. Voit ilmoittautua mukaan alla olevalla lomakkeella aina 15.10. asti. Huomioithan kuitenkin, että peruutusehtomme ovat astuneet voimaan.

Paikka Kehitysvammaliitto ry, 4. krs, Viljatie 4 A, 00700 Helsinki

Sisältö:
Koulutuksessa syvennytään tutkimaan, miten herättää työnantajan kiinnostus palkata kehitysvammainen työntekijä. Miten voi selvittää työnantajan tarpeita ja tarjota työhönvalmennuksen tukea yritykselle? Miten kannattaa valmistautua työnantajan tapaamiseen? Mitä on tiedettävä työtä ohjaavasta lainsäädännöstä? Koulutuksen lähtökohtana on yksilöllistä työllistymistä ohjaavat laatukriteerit ja periaatteet. Koulutus sisältää ennakkotehtävän ja käytännönläheisiä harjoituksia.

Alustava ohjelma:
Alustavaan ohjelmaan pääset tästä.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 27.9.2018.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Erikoisruokavalioista: Pystymme etukäteen pyydettäessä huomioimaan vain yleisimmät ruoka-aineallergiat: vähälaktoosinen, laktoositon, gluteeniton, maidoton
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

• koulutuksen sisällöstä: Asiantuntija Simo Klem
  • käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265

Matkat ja majoitus
Osallistujat vastaavat itse matka- ja majoitusjärjestelyistään sekä matkakuluistaan.

Sopimushotellinamme toimii Hotelli Helka, joka sijaitsee Helsingin keskustassa (Pohjoinen Rautatiekatu 23. 00100 Helsinki), puh. (09) 613 580 tai 0800 169 069, s-posti reservations@helka.fi.

Hotelli Helka tarjoaa sopimuskoodin, jolla saatte aina -20 % alennuksen päivän hinnasta, kun teette varaukset suoraan omilta nettisivuiltamme osoitteesta www.hotelhelka.com.

Sopimuskoodi: pinkhelsinki

Muut hotellit:
Original Sokos Hotel Vantaa
Hertaksentie 2,
Tikkurilan asema-aukio
hotelvantaa.vantaa@sokoshotels.fi
www.sokoshotels.fi

Lisää hotellivaihtoehtoja: www.visithelsinki.fi/majoitu-ja-nauti/majoitus/hotellit-helsingissa

Hostelli:
Myö Hostel työllistää kehitysvammaisia ammattilaisia oikeisiin työsuhteisiin, oikealla palkalla.
Myö Hostellissa yöpymällä teet työelämästä tasa-arvoisempaa!

Myö Hostel sijaitsee Helsingin Ruskeasuolla (Tenholantie 10 F, 00280 Helsinki). Varaukset osoitteesta: www.booking.com

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää 27.9.2018. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle. Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kokonaishinta on 280€ (Kehitysvammaliiton jäsenalennus 252€). Osallistumismaksu sisältää koulutuksen lisäksi aamu- ja iltapäiväkahvit.
Kysy myös ryhmäalennusta.
Paikkakunta Helsinki
Paikka Kehitysvammaliitto ry, 4. krs, Viljatie 4 A, 00700 Helsinki
Järjestäjä Kehitysvammaliitto ry
Kouluttaja Asiantuntija Simo Klem ja kouluttaja Liisa Jokela

Alustava ohjelma

Ilmoittautuminen viimeistään 27.9.2018

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste