Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

Robotti työkaverina ja apuna – Kehitysvammaliiton opintopäivät 2019

Kehitysvammaliiton opintopäivät

Ajankohdat:
20.3.2019
21.3.2019

Paikka: Radisson Blue Seaside, Ruoholahdenranta 3, 00180 Helsinki

Sisältö: Robotti työkaverina ja apuna?
Robotit tulevat palvelemaan ihmisiä myös hyvinvoinnin ja hoivan alalla yhä vahvemmin. Työssä robotti ei ole ihmisen korvaaja. Mutta voisiko se olla tuottelias työkaveri, joka ottaa tehtäväkseen raskaat ja tylsät työt?

Kehitysvammaliiton opintopäivillä 20.-21.3.2019 Helsingissä pureudumme älykkään teknologian mahdollisuuksiin tänä päivänä ja lähitulevaisuudessa. Robotteihin hyvinvoinnin palveluksessa johdattaa kokenut ja palkittu kouluttaja, visionääri ja innostaja Cristina Andersson.

Alustava ohjelma:
Alustavaan ohjelmaan pääset tästä.

Osallistumismaksu:
Ilmoitetaan myöhemmin.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 20.2.2019.

Koulutusinfo
•Mikäli organisaatiosta ilmoittautuu enemmän kuin 4 osallistujaa pyydä tarjous osallistumismaksuista sähköpostitse osoitteesta: mirka.oksanen@kvl.fi
•Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.
•Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
•Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

•päivien sisällöstä: kouluttaja Niina Sillanpää, puh. 040 775 1411
•käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265

Matkat ja majoitus:
Osallistujat vastaavat itse matka- ja majoitusjärjestelyistään sekä matkakuluistaan.
Olemme varanneet huonekiintiöt Radisson Blu Seaside Hotellista. Hotellista jokainen osallistuja voi halutessaan itse varata majotuksen.

*Radisson Blue Seaside Hotel
Ruoholahdenranta 3, 00180 Helsinki
puh.
s-posti:
Huonehinnat ovat ajalle 19-21.3.2018
Yhden hengen huone 125 EUR/huone/vrk
Kahden hengen huone 145 EUR/huone/vrk

Huonehintaan sisälty runsas buffet-aamiainen, hotelliasukkaiden saunavuoro, langaton internetyhteyss (Wi-Fi) ja alv. Huoneita on rajoitettu määrä varattavissa.
Varaukset: Radisson Blu myyntipalvelu: Puhelin: 020 1234 700 / yksittäiset huonevaraukset tai sähköpostilla reservations.finland@radissonblu.com.
Majoituskiintiö on voimassa 5.3.2019 klo 20.00 saakka, jonka jälkeen varaamatta jääneet huoneet vapautuvat automaattisesti hotellin yleiseen myyntiin päivän hinnalla.

Sijainti ja kulkuyhteydet:

Radisson Blu Seaside Hotel sijaitsee Helsingin länsipuolella Ruoholahdessa. Ruoholahti on nopeasti kasvava bisnesalue, johon on keskittynyt erityisesti high-tech -alan yrityksiä. Kuten hotellin nimestäkin voi päätellä, on myös meri lähellä.

Hotelli on hyvien yhteyksien päässä, liikutpa sitten autolla, yleisillä kulkuneuvoilla tai jalkaisin. Helsinki-Vantaan lentoasemalle on reilun puolen tunnin ajomatka omalla autolla tai taksilla. Maanalaisen pysäkille (Ruoholahti) on matkaa 500 metriä. Raitiovaunu 6:n päätepysäkki on hotellin edessä, sillä pääsee kätevästi Bulevardia pitkin Mannerheimintielle ja vaikkapa rautatieasemalle. Rautatie- ja linja-autoasemille on matkaa reilu kilometri. Omalla autolla liikkuville on hotellissa maksullinen, lämmin autotalli.

Jos liikut jalkaisin, kulkee mukavin reitti Mannerheimintielle Helsingin sydämeen Bulevardia pitkin. Matkalla voit poiketa Hietalahden kirpputorilla sekä Bulevardin ja Fredrikinkadun ihanissa design-putiikeissa.

Länsiterminaali, joka on useimpien Tallinnan laivojen lähtösatama, sijaitsee vajaan kilometrin päässä hotellista. Muihin Helsingin laivaterminaaleihin on matkaa noin 2 kilometriä.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
 Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle. Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Osallistumismaksu on 180 euroa/1pv ja 340 euroa koko tapahtuma.
Kehitysvammaliiton jäsenyhteisöjen edustajille osallistumismaksu on 162 euroa/1pv ja 306 euroa/koko tapahtuma.
Eläkeläisten ja päätoimisten opiskelijoiden osallistumismaksu on 85 euroa/1 pv ja 170 euroa/koko tapahtuma.
Organisaatiot ovat oikeutettuja ryhmäalennukseen (20%:a) mikäli vähintään 4 osallistujaa osallistuu samasta organisaatiosta.

Osallistumismaksuun sisältyvät konferenssin ohjelman lisäksi kaikki ohjelman mukaiset tarjoilut lukuun ottamatta illallista.
Paikkakunta Helsinki
Paikka Radisson Blue Seaside, Ruoholahdenranta 3, 00180 Helsinki
Järjestäjä Kehitysvammaliitto ry

Alustava ohjelma

Ilmoittautuminen viimeistään 20.2.2019

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Osallistuminen (normaalihintainen) *

Osallistuminen (Kehitysvammaliiton jäsenyhteisöjen edustajat) *