Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

WidgitGo-kommunikointiohjelman rakentaminen iPadissä

Ajankohta: 11.9.2019 klo 12:30 - 15:00

Koulutuksen sisältö:

Koulutuksessa käydään läpi ohjelman perustoiminnot kuten sivun luominen, solun lisääminen, kuvien ja merkkien lisääminen, kommenttisolujen määrittelyt, asetukset, päivittäminen tallentaminen ja varmuuskopiointi.

Tiedustelut järjestelyistä:
tikoteekki@kvl.fi tai 09-3480 9223 (osastosihteeri Marjo Timonen)

Tiedustelut sisällöistä:
marina.green-jarvinen@kvl.fi tai 09-3480 9301
tai puh. 09-3480 9370 (Tikoteekin toimisto)

Tiedot kaikista Tikoteekin koulutuksista (www.tikoteekki.fi)

Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.

Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa.

Pystymme etukäteen pyydettäessä huomioimaan yleisimmät ruoka-aineallergiat: vähälaktoosinen, laktoositon, gluteeniton, maidoton.

Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta. Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle. Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu 95€
Paikkakunta Helsinki
Paikka Kehitysvammaliitto, Viljatie 4 B 2. krs, 00700 Helsinki
Järjestäjä Tikoteekki
Kouluttaja IT-asiantuntija Marina Green-Järvinen

Ilmoittautuminen viimeistään 28.8.2019

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste