Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliiton tapahtumakalenteri jäsenille, kevät 2024 (pdf, 1 Mt)

Tällä hetkellä koulutamme enimmäkseen etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Verkkokursseja ja tilauskoulutusta muille kuin jäsenillemme tarjoaa Kehitysvammaliiton 100-prosenttisesti omistama yritys Saavuta Asiantuntijapalvelut Oy.

saavuta.fi

Ratkaisukeskeiset välineet kriisinhallintaan - webinaari

Ajankohta: 29.4.2020 klo 13:00 - 15:00

Sisältö: Webinaarissa tutustutaan tulevaisuusorientaatioon, yhteistyöhön, asiakkaan voimavaraistamiseen uusien näkökulmien etsimiseen ja asiakkaalle tärkeiden tavoitteiden hyväksi työskentelyyn.

Kesto: yksi webinaari kestää 2h

Ilmoittautuminen: kuhunkin webinaariin tulee ilmoittautua viimeistään edeltävänä päivänä!

Toteutus: Webinaarit toteutetaan Adobe Connect- linkin välityksellä jonka linkin ilmoittautuneet saavat sähköpostiinsa webinaaria edeltävänä päivänä. Linkki toimii kaikilla laitteilla. Kirjaannu linkin kautta koulutushuoneeseen noin 15min ennen webinaarin alkua, jotta voidaan tarkistaa yhteyksien toimiminen.

Webinaarit nauhoitetaan, voit myös ilmoittautua pelkästään nauhoitteen katsojaksi! Nauhoitelinkit toimitetaan varsinaisen webinaarin jälkeen lmoittautuneille sähköpostitse. Nauhoitelinkki on voimassa määräajan, joka ilmoitetaan sähköpostissa.

•  Verkkokurssin ohjaaja ja lisätietoja: kouluttaja outi.raunetvuo@kvl.fi, puh. 045 7733 4494
  • käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265

Ilmoittautuminen verkkokurssille on sitova.

OsallistumismaksuKehitysvammaliiton jäsenet 63€. (Muut osallistujat 70€).
Paikkakuntawebinaari
Paikkawebinaari