Opintopäivät

Robotit tulevat palvelemaan ihmisiä myös hyvinvoinnin ja hoivan alalla yhä vahvemmin. Työssä robotti ei ole ihmisen korvaaja. Mutta voisiko se olla tuottelias työkaveri, joka ottaa tehtäväkseen raskaat ja tylsät työt? Millaisia mahdollisuuksia tekoäly tuo vammaisten ihmisten kanssa tehtävään työhön?

Cristina Andersson Robotteihin hyvinvoinnin palveluksessa johdattaa kokenut ja palkittu kouluttaja, visionääri ja innostaja Cristina Andersson.
Katri Saarikivi Tekoäly, ihmisäly ja empatia digiajassa on aivotutkija Katri Saarikiven teemana.
Päivi Heikkilä Rose-hankkeen tutkija Päivi Heikkilä VTT:ltä kertoo mm. kuljetusrobottien ja voimaliivien käytöstä hoitajien apuna.
RoboApu Honkalampi-säätiön RoboApu-hanke tekee robotteja tutuiksi erityistä tukea tarvitseville, heidän läheisilleen ja sote-alan ammattilaisille.

Tule Kehitysvammaliiton opintopäiville! Pureudumme älykkään teknologian mahdollisuuksiin tänä päivänä ja lähitulevaisuudessa.

Opintopäivät järjestetään 20.–21.3.2019 Helsingissä. Merkkaa päivät jo kalenteriisi! Tutustu alustavaan ohjelmaan:

Lisätietoa opintopäivistä