Työpajat

Harjoituspelejä iPadissä

Iltapäivän aikana käymme läpi iPadeille tarkoitettuja appsejä, jotka soveltuvat käytettäviksi varhaisen opetuksen ja kuntoutuksen tukena. Appsien avulla voidaan harjoitella erilaisia toimintoja ja valmiuksia, joita tarvitaan myöhemmin esimerkiksi kommunikointiohjelman käytön harjoittelussa kuten kuvien hahmottaminen ja valintojen tekeminen ja siirtyminen sivusta toiseen. Esittelyssä käydään myös läpi appsejä, joilla on hyvä aloittaa iPad-laitteen käyttöä.

Aika: (aik. ilmoitettu aika 9.10.2018 ) KOULUTUS YHDISTETTY 10.10. JÄRJESTETTÄVÄÄN ”HARJOITUSPELEJÄ ANDROID-TABLETILLE -KOULUTUKSEEN!

Harjoituspelejä Android-tabletille

Iltapäivän aikana käydään läpi Android-laitteille tarkoitettuja appsejä, jotka soveltuvat käytettäviksi varhaisen opetuksen ja kuntoutuksen tukena. Appsien avulla voidaan harjoitella erilaisia toimintoja ja valmiuksia, joita tarvitaan myöhemmin esimerkiksi kommunikointiohjelman käytön harjoittelussa kuten kuvien hahmottaminen ja valintojen tekeminen ja siirtyminen sivusta toiseen. Esittelyssä käydään myös läpi appsejä, joilla on hyvä aloittaa Android-laitteen käyttöä.

Aika: 10.10.2018 klo 13.00 – 15.00
Paikka: Kehitysvammaliitto, Viljatie 4 B, 2.krs (Opike-tila), 00700 Helsinki
Kouluttajat: IT-asiantuntija (avustava tietotekniikka ja tietotekninen kommunikointi) Marina Green-Järvinen
Hinta: 95 € (sisältää iltapäiväkahvit)