Avoimet ovet

Tikoteekki ei järjestä syksyllä 2019 Avoimet ovet -tilaisuuksia opiskelijoille uusissa toimitiloissa Leppävaarassa. Pyrimme loppuvuoden aikana etsimään uusia ratkaisuja vuodelle 2020.

Avoimien ovien sijaan kokeilemme lokakuussa kommunikoinnin apuvälineiden esittelykäyntiä kahden asiasta kiinnostuneen oppilaitoksen omissa tiloissa. Tilaisuus kestäisi noin 2,5 tuntia ja sen aikana opiskelijoilla olisi mahdollisuus tutustua kommunikointikansioihin ja teknisiin kommunikoinnin apuvälineisiin kolmen esittelijän kanssa. Käyntien ajankohdat olisivat 24.10.2019 ja 31.10.2019. Esittelykäynneistä kiinnostuneet oppilaitokset voivat lähettää sähköpostia osoitteeseen virpi.yiannakou@kvl.fi. Viestissä tulisi mainita opiskelijoiden lukumäärä ja tutkinto/erikoistumisala sekä toivottu päivämäärä. Jos vierailupyyntöjä tulee useita, joudumme valitsemaan käyntikohteet ja ilmoitamme näille tahoille viimeistään 1.10.2019.