Tietoa Opikkeesta

Mikä Opike on?

Opike on elinikäisen oppimisen asiantuntija. Toimintamme lähtee ajatuksesta, että kaikilla ihmisillä iästä ja elämäntilanteesta, kehitys- tai puhevammasta riippumatta pitää olla mahdollisuus oppia uutta. Haluamme tukea ihmisten yhdenvertaisuutta mahdollistamalla oppimisen ja onnistumisen kokemuksia arjessa, opinnoissa ja työssä sekä vapaa-ajalla.

Opike kouluttajana

Opikkeen koulutustoiminta tarjoaa monipuolisia vaihtoehtoja henkilöstön ammatillisen kehittymisen tueksi. Tavoitteemme on tuottaa koulutusta, joka on luontevasti sovellettavissa työyhteisöjen arkeen. Koulutusvalikoimassamme on sekä Opetushallituksen tukemia koulutuksia että Opikkeen omia tapahtumia. OPH:n tukema koulutus on opetusalan ammattilaisille suunnattua täydennyskoulutusta ja se on osallistujille maksutonta. Teemme yhteistyötä mm. Selkokeskuksen sekä vankan opetus- ja ohjausalan asiantuntemuksen omaavien freelance-kouluttajien kanssa.

Verkkokauppa

Opikkeen verkkokaupasta löydät materiaaleja kuntoutuksen, kasvatuksen ja opetuksen tueksi. Tuotteemme perustuvat kotimaiseen kehittämistyöhön, jota tehdään yhdessä kasvatuksen ja kuntoutuksen sekä opetuksen ammattilaisten kanssa. Tervetuloa ostoksille uudistuneeseen verkkokauppaamme!