Yhteystiedot
Kehitysvammaliiton toimisto on Espoon Leppävaarassa.
Kehitysvammaliiton osoite on:
Kehitysvammaliitto
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
Puhelinvaihde toimii numerossa 09 348 090. Vaihteeseen voi soittaa arkisin kello 9 – 15.
Kehitysvammaliiton sähköpostiosoite on: kvl (ät) kvl.fi
Jos lähetät sähköpostia, korvaa (ät)-kohta @-merkillä.
Puhelinneuvonta
Jos tarvitset tukea, voit soittaa puhelinneuvontaamme maanantaisin ja torstaisin klo 15-17. Neuvontapuhelimen numero on 09 348 09 348.
Viestintä ja Ketju-lehti
Kehitysvammaliitto
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 3480 9217
tiedotus (ät) kvl.fi
Kansalaisuusyksikkö
(Vaikuttaminen, koulutus, tutkimus)
Kehitysvammaliitto
Kansalaisuusyksikkö
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
koulutus (ät) kvl.fi
Elinikäisen oppimisen yksikkö (Oppimateriaalikeskus Opike)
Kehitysvammaliitto
Elinikäisen oppimisen yksikkö (Opike)
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
opike (ät) kvl.fi
Saavutettavuusyksikkö
Kehitysvammaliitto
Saavutettavuusyksikkö
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
Papunet
Kehitysvammaliitto
Papunet
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 348 090 (vaihde)
papunet (ät) kvl.fi
Selkokeskus
Kehitysvammaliitto
Selkokeskus
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 3480 9240
selkokeskus (ät) kvl.fi
Tikoteekki
Kehitysvammaliitto
Tikoteekki
Linnoitustie 2 B
02600 ESPOO
p. 09 3480 9370
tikoteekki (ät) kvl.fi
Kartta
Toimistomme sijaitsee Espoon Leppävaarassa osoitteessa Linnoitustie 2 B, 02600 ESPOO. Leppävaaran juna-asemalta on matkaa noin 900 metriä.
Katso alla olevasta kartasta tai vaikkapa suoraan Google Mapsista.
Henkilökunta
Henkilökunnan sähköpostiosoitteet ovat muotoa: etunimi.sukunimi (ät) kvl.fi
Jos lähetät sähköpostia, korvaa (ät)-kohta @-merkillä.
Hallinto ja talous |
|
![]() |
Toiminnanjohtaja Marianna Ohtonen p. 09 3480 9214 |
![]() |
Talous- ja hallintopäällikkö Eija Aukio p. 09 3480 9213 |
![]() |
Taloussihteeri Katja Benson p. 09 3480 9210 |
![]() |
Kansalaisuusyksikön johtaja Susanna Hintsala p. 09 3480 9254 matkap. 040 741 6179 |
![]() |
Elinikäisen oppimisen yksikön johtaja Leena Kokko p. 09 3480 9353 matkap. 0400 703 017 |
![]() |
Viestintäpäällikkö Anneli Puhakka p. 09 3480 9217 matkap. 0400 906 061 |
![]() |
Kumppanuus- ja järjestökehittäjä Sisko Rauhala p. 09 3480 9215 |
![]() |
Tikoteekin johtaja Eija Roisko p. 09 3480 9373 |
![]() |
Saavutettavuusyksikön johtaja Sami Älli p. 09 3480 9383 |
Viestintä |
|
![]() |
Viestintäpäällikkö Anneli Puhakka p. 09 3480 9217 matkap. 0400 906 061 |
![]() |
Toimittaja, Ketju-lehti Eeva Grönstrand p. 09 3480 9219 matkap. 045 630 8949 |
![]() |
Suunnittelija, viestintä Panu Koski p. 09 3480 9216 |
![]() |
Vaikuttamistoiminnan päällikkö Miinukka Tuominen-Hakoila (vanhempainvapaalla) |
Kansalaisuusyksikkö |
|
![]() |
Kansalaisuusyksikön johtaja Susanna Hintsala p. 09 3480 9254 matkap. 040 741 6179 |
![]() |
Asiantuntija Tea Kairi FASD Suomi -verkosto matkap. 050 537 0196 |
![]() |
Asiantuntija, työllisyys Simo Klem Palkkaamo p. 09 3480 9224 matkap. 040 905 1837 |
![]() |
Tutkija, VTT Sonja Miettinen matkap. 050 365 9153 |
![]() |
Osastosihteeri Mirka Oksanen p. 09 3480 9265 |
![]() |
Kouluttaja Outi Raunetvuo p. 09 3480 9251 matkap. 045 7733 4494 |
![]() |
Kouluttaja Niina Sillanpää matkap. 040 775 1411 |
![]() |
Suunnittelija, Verneri.netin selkokieliset sivut Jenni Sipilä matkap. 044 357 4841 |
![]() |
FASD-asiantuntija Sari Somer matkap. 044 906 3765 FASD Suomi -verkosto |
![]() |
Tutkimuspäällikkö, YTT, dosentti Antti Teittinen p. 09 3480 9218 |
![]() |
Siistijä Erik Valkonen p. 040 540 2934 |
![]() |
Tutkija, PsM Hannu Vesala p. 09 3480 9255 Laitoshajautustutkimus |
![]() |
Asiantuntija Juho Ylitalo matkap. 050 5027 986 Kehitysvamma-alan verkkopalvelu Verneri.net |
Saavutettavuusyksikkö
|
|
![]() |
Saavutettavuusyksikön johtaja Sami Älli p. 09 3480 9383 |
Papunet |
|
Suunnittelija Heidi Ahlström p. 09 3480 9347 matkap. 050 577 3276 |
|
![]() |
Suunnittelija Paula Alho p. 09 348 090 |
![]() |
Siistijä Sivanathan Eliyathamby p. 09 348 090 |
Saavutettavuusasiantuntija Tapio Haanperä p. 09 3480 9271 |
|
Graafinen suunnittelija Päivi Honkonen p. 09 3480 9387 |
|
IT-suunnittelija Kari Lahti p. 09 3480 9379 |
|
![]() |
Projektisuunnittelija Lotta Liimatainen matkap. 050 531 4166 Kohdataan-some |
IT-suunnittelija Heikki Paananen p. 09 3480 9239 |
|
![]() |
IT-suunnittelija Arto Paappanen (opintovapaalla) |
Tietohallintopäällikkö Marko Peltomäki p. 09 3480 9262 |
|
![]() |
Suunnittelija, Papunet ja Selkokeskus Raisa Rintamäki matkap. 050 325 9284 |
Projektipäällikkö Tanja Räsänen matkap. 0400 675 674 Kohdataan-some |
|
![]() |
Suunnittelija Mira Vihmo matkap. 040 451 7531 Selkeästi meille -hanke |
Suunnittelija, toimintaterapeutti, käyttäjäkeskeinen suunnittelu Maija Ylätupa p. 09 3480 9385 |
|
Selkokeskus |
|
![]() |
Selkokeskuksen kehittämispäällikkö Leealaura Leskelä (opintovapaalla) |
![]() |
Suunnittelija Ella Airaksinen matkap. 050 309 8466 Selkokirjallisuuden valtionavustus |
![]() |
Projektiasiantuntija Liisa Jokela matkap. 050 5928 505 SELVIS-hanke |
![]() |
Toimittaja Markku Juusola p. 09 3480 9244 matkap. 040 455 2131 |
![]() |
Toimittaja Kaisa Kaatra p. 09 3480 9243 matkap. 044 535 0723 Selkojulkaisujen taitto ja kuvitus |
![]() |
Suunnittelija Henna Kara matkap. 050 37 37 556 |
![]() |
Selkosanomien päätoimittaja Petri Kiuttu p. 09 3480 9246 |
![]() |
Suunnittelija Ari Sainio matkap. 045 7734 5471 Selkokeskuksen tekstipalvelut ja selkotunnusarvioinnit |
![]() |
Osastosihteeri Marjo Timonen p. 09 3480 9223 |
![]() |
Suunnittelija Eliisa Uotila (vanhempainvapaalla) |
Siistijä Sami Väänänen p. 09 348 090 |
|
Tikoteekki |
|
![]() |
Tikoteekin johtaja Eija Roisko p. 09 3480 9373 |
![]() |
Asiantuntija, puheterapeutti; puhevammaisuus ja vuorovaikutus Katja Burakoff p. 09 3480 9363 |
![]() |
Suunnittelija, videotuotanto Niko Eloranta matkap. 040 456 6006 |
![]() |
Asiantuntija; avustava tietotekniikka ja tietotekninen kommunikointi Marina Green-Järvinen matkap. 040 702 2788 |
Asiantuntija, puheterapeutti; puhevammaisuus ja puhetta korvaava kommunikointi Kaisa Laine p. 09 3480 9315 |
|
![]() |
Erityisasiantuntija, puheterapeutti, työnohjaaja; yhteisöjen ohjaus, varhainen vuorovaikutus Kaisa Martikainen p. 09 3480 9362 |
![]() |
Asiantuntija, puheterapeutti; puhevammaisuus ja tietotekninen kommunikointi Annakaisa Ojanen p. 09 3480 9382 |
![]() |
Suunnittelija Anu Sallinen p. 09 3480 9374 |
![]() |
Suunnittelija Sanna Tuisku-Lehto Minua kuullaan -hanke matkap. 050 356 0943 |
![]() |
Asiantuntija, puhevammaisten tulkki; kommunikointimateriaalit, viittomat Virpi Yiannakou p. 09 3480 9313 |
Elinikäisen oppimisen yksikkö
|
|
![]() |
Elinikäisen oppimisen yksikön johtaja Leena Kokko p. 09 3480 9353 matkap. 0400 703 017 |
Asiakaspalvelu- ja myyntiassistentti Puhelinvaihde (arkisin kello 9 – 15): p. 09 348 090 |
|
![]() |
Asiantuntija, tieto- ja viestintäteknologia (TVT) erityisopetuksessa Paula Jägerhorn matkap. 040 523 4830 |
![]() |
Tuottaja, perusopetuksen ja ammatillisen erityisopetuksen materiaalit Sakari Kilkki p. 09 3480 9360 matkap. 0400 325 390 |
![]() |
Varastoapulainen Mikko Majaniemi |
![]() |
Tuottaja, vaikeavammaisten ja varhaiskasvatuksen materiaalit Maiju Mäki p. 09 3480 9352 matkap. 044 906 3621 |
Tuotepäällikkö Kai Piipari p. 09 3480 9354 matkap. 040 556 0236 |
|
Asiakaspalvelu- ja myyntiassistentti Anu Pärssinen p. 09 3480 9357 |
|
![]() |
Kustannustoimittaja, selkokielinen kauno- ja tietokirjallisuus Jenni Saarilahti matkap. 050 5300 616 |