HUOM! Päivitämme palvelimiamme torstaina 29.01.2026. Päivitys saattaa aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoksia verkkopalveluissamme. Pahoittelemme mahdollisia häiriötä.
Kehitysvammaliitto - Tikoteekki | Tietoa ja materiaalia koronaviruksesta kuvilla ja selkokielellä

Kehitysvammaliiton verkkosivuilla on ajankohtaista tietoa koronaviruksesta selkokielellä ja kuvilla tuettuna. Tietoa päivitetään tilanteen edetessä.

Vernerin selkosivut

Verneri-sivuston Verkko-Kerttu vastailee kysymyksiin

Selkosanomien kuvauutisia julkaistaan aiheesta sekä suomeksi että ruotsiksi:
Kuvauutiset suomeksi
Kuvauutiset ruotsiksi

Papunetista löytyy kuvallista materiaalia suomeksi ja ruotsiksi. Lisää päivitetään jatkossa.
Kuvallista materiaalia suomeksi
Kuvallista materiaalia ruotsiksi

Keskustelutaulu tehohoitoon löytyy osoitteesta papunet.net/materiaalia/koronavirus. Taulun voi ladata joko pdf- tai PowerPoint-muodossa.

Vastaa

Kommentti julkaistaan tarkistuksen jälkeen. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty tähdellä (*).