Tunnetko Kehitysvammaliiton? Jos haluaisit tutustua paremmin, nyt on siihen oiva tilaisuus! Järjestämme avointen ovien päivän 1.10. klo 12-16. Tervetuloa kiertelemään talossa, tapaamaan henkilökuntaamme, tutustumaan Kehitysvammaliiton palveluihin ja tuotteisiin sekä keskustelemaan ajankohtaisista aiheista: saavutettavuudesta, selkokielestä, yhteisöllisestä asumisesta, FASDista ja kehitys- ja puhevammaisuudesta.

Tiedon ja keskustelun lomassa tarjolla on pientä puuhastelua – voit muun muassa askarrella selkokirjan tai maalata unelmiesi kodin. Päivän ajan meillä on vierailijoille myös tarjouksia muun muassa oppimateriaaleista, selkokirjoista, lehdistä ja koulutuksesta.

Avointen ovien päiväämme voit tulla yksin tai isommalla porukalla. Odotamme sinua 1.10. klo 12-16.
Kehitysvammaliitto sijaitsee Helsingissä Malmilla, osoitteessa Viljatie 4. Sisäänkäynti A-rapusta.
Malmille pääset kätevästi lähijunilla K, I ja P sekä Helsingin keskustasta bussilla 70T, Hakaniemestä bussilla 73 ja Itäkeskuksesta busseilla 554 ja 561.

Tervetuloa!

Lisätietoa: viestintäpäällikkö Anneli Puhakka, sähköposti anneli.puhakka(at)kvl.fi, p. 09 3480 9217