Jos sinulle on tärkeää, että myös kehitys- ja puhevammaiset ihmiset saavat tarvitsemansa, auta meitä auttamaan. Kehitysvammaliitto tukee vammaisten henkilöiden itsenäistä elämää kouluttamalla, tutkimalla, tekemällä oppimateriaaleja ja kehittämällä palveluja. Toimintamme on monipuolista, ammattitaitoista ja kattaa ihmisen koko elinkaaren.

Lahjoituskohteemme

Selkokielen edistäminen

Lahjoita ja olet mukana tekemässä Suomesta kaikille selkokielistä! Tuotamme materiaaleja sekä koulutamme muita viestimään mahdollisimman selkeästi.

Kehitysvammaisten ihmisten työllistäminen

Lahjoitusvaroin tiedotamme ja autamme työntekijää ja työnantajaa löytämään toisensa. Kehitysvammaisista henkilöistä vain 2-3 % on palkkatyössä, vaikka potentiaalia olisi paljon enemmän.

Vertaisryhmätoiminta

Anna lahjaksi parempi elämä ja auta Kehitysvammaliittoa tukemaan sikiön alkoholioireyhtymästä kärsivien FASD-nuorten ja aikuisten vertaisryhmätoimintaa.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

LAHJOITA VERKKOPANKISSA TAI LUOTTOKORTILLA

Lahjoitus tilisiirrolla

Voit tehdä lahjoituksen myös tilisiirtona. Käytä tilinumeroa FI65 8000 1600 3127 72, DABAFIHH. Kirjoita viestikenttään haluamasi lahjoituskohde. Kiitos tuestasi!

Rahankeräyslupa

Poliisihallitus on myöntänyt Kehitysvammaliitto ry:lle luvan rahankeräyksen toimeenpanemiseen.

Luvan numero: RA/2021/1066.

Toimeenpanoaika

Lupa on voimassa 1.9.2021 alkaen.

Muut tavat tukea toimintaamme

MobilePay

Voit tehdä lahjoituksen MobilePayllä.

Lahjoituskohteemme:

Katso tarvittaessa ohje MobilePayn käyttöön (mobilepay.fi).

Lahjoittamo

Metsämaisema, kaksi ihmistä ja "Mekin olemme Lahjoittamossa"-teksti.

Voit tehdä lahjoituksen Kehitysvammaliitolle myös Lahjoittamon (lahjoittamo.fi) kautta.

Tällä hetkellä meillä on Lahjoittamossa kaksi kohdetta:

Kiitos tuestasi!

Pivo-lahjoitus

Voit myös tukea Kehitysvammaliiton toimintaa lahjoittamalla Pivolla. Tee näin:

1. Avaa Pivo, OP-mobiili tai Nordea Siirto -sovellus.
  2. Syötä numero 888 50 6441 tai skannaa oheinen QR-koodi.
  3. Lisää haluamasi summa ja lähetä maksu.

QR-koodi Pivo-lahjoitusta varten.

Jos sinulla ei ole sopivaa maksusovellusta ladattuna, voit ladata Pivon sovelluskaupastasi.

Yritysyhteistyö

Olemme tehneet yritysyhteistyötä muun muassa K-kauppiaiden ja Musti&Mirri Groupin kanssa. Molemmissa yhteistyöhankkeissa olemme tukeneet yrittäjiä työllistämään kehitysvammaisia henkilöitä.

Jos olet kiinnostunut yritysyhteistyöstä kanssamme, ota yhteyttä:

Kumppanuus- ja järjestötoiminnan päällikkö
sisko.rauhala (ät) kvl.fi

Testamenttilahjoitus

Oletko koskaan miettinyt, että testamenttilahjoituksella voit suoraan antaa tukesi työlle, jota arvostat? Testamentilla voit ilmaista tahtosi siitä, kuinka ja kenelle haluat jakaa omaisuuttasi. Tiesitkö, että jos lähempiä perillisiä ei ole eikä testamenttia ole tehty, päätyy omaisuutesi valtiolle?

Muistamalla Kehitysvammaliittoa testamentissasi Sinulla on mahdollisuus olla aidosti mukana rakentamassa yhdenvertaisempaa yhteiskuntaa. Autat kehitys- ja puhevammaisia ihmisiä niin, etteivät he putoa yhteiskunnan ulkopuolelle ja syrjäydy.

Lisätietoa on Tietoa testamenttilahjoituksesta -esitteessä (pdf, 535 kt). Voit myös ottaa meihin yhteyttä:

Sisko Rauhala

Kehitysvammaliitto ry
Sisko Rauhala
Kumppanuus- ja järjestötoiminnan päällikkö
Linnoitustie 2 B
sisko.rauhala (ät) kvl.fi

Testamenttilahjoitus Kehitysvammaliitolle -esitteen kansi.

Tietoa testamenttilahjoituksesta -esite (pdf, 535 kt)