21.-23.9.2023 Helsingissä järjestettävän Hyvät käytännöt – parempi elämä -kongressin ohjelma on julkaistu! Kattaukseen sisältyy 16 pääpuhujan esitykset, yli 30 symposiumia ja jopa 50 posteria. Monipuolisessa ohjelmassa mielenterveysteemaa lähestytään mm. osallisuuden, perheen ja vanhemmuuden sekä koulutuksen ja työllistymisen näkökulmista.

Kongressi tarjoaa uusinta tutkimustietoa ja parhaita käytänteitä kehitysvammaisten ihmisten mielenterveyden edistämiseksi. Lisäksi tapahtuma antaa tilaisuuden verkostoitua moniammatillisesti ja kansainvälisesti: kongressiin kokoontuu yli 500 henkeä lähes 30 maasta.

Tutustu ohjelmaan

Ilmoittaudu mukaan

Hotellien majoitustarjoukset

Kongressissa jaetaan myös EAMHID-väitöskirjapalkinto tunnustuksena tärkeästä tutkimuspanoksesta mielenterveyden ja kehitysvammaisuuden alalla. Tieteentekijä, voit osallistua kilpailuun (1.9. asti), jos väitöstilaisuutesi on ollut heinäkuun 2021 ja kesäkuun 2023 välisenä aikana.

Yrityksillä ja yhdistyksillä on lisäksi mahdollisuus esitellä toimintaansa sponsoroimalla tapahtumaa.

Mies soittaa akustista kitaraa, vieressä naispuolinen ystävä.