Kehitysvammaliitto on mukana 9. –10.9. järjestettävillä Kuntamarkkinoilla. Tervetuloa Kuntatalolle osastollemme S.21 (3. krs) keskustelemaan muun muassa kuntien mahdollisuuksista tukea kehitysvammaisten ihmisten työllistymistä. Kerromme myös muista Kehitysvammaliiton koulutuksista, kehittämishankkeista ja materiaaleista.

Torstaina 10.9. klo 13 järjestämme tietoiskun teemasta Työtoiminnasta palkkatyöhön – työhönvalmennus kuntien palveluvalikkoon. Tarjolla on tutkimustuloksia ja tuoretta tietoa. Vain harvassa kunnassa on tarjolla palkkatyöhön ohjaavaa työhönvalmennusta, ja kehitysvammaisten ihmisten työllistymisessä onkin suuria kuntakohtaisia eroja. Siellä, missä on tehty tietoinen ja selkeä päätös suuntautumisesta palkkatyöhön, tulokset ovat hyviä.

Tietoisku pidetään Kuntatalon 3. kerroksen tietoiskutilassa A3.2.

Lue myös toiminnanjohtajamme Marianna Ohtosen kirjoitus Kuntamarkkinoiden blogista.

Tule tapaamaan meitä ja kartoittamaan yhteistyömahdollisuuksia. Nähdään Kuntamarkkinoilla!