käsiä ja teksti #KohtaaminenJaKosketus

Maanantaina 21.2. alkaa Kohtaaminen ja kosketus -somekampanja, jonka tavoitteena on tuoda kehitysvamma-alaa näkyväksi, herättää kiinnostusta ja kannustaa nuoria hakeutumaan alalle.

Mielenkiinto vammaisalaa kohtaan voi herätä omakohtaisista kokemuksista, aidoista kohtaamisista.

Kohtaaminen ja kosketus -somekampanjan järjestävät yhteistyössä Vammaisalan vetovoima ja koulutuksen kehittäminen -hanke, Diakonia-ammattikorkeakoulu, Savas-Säätiö, Vaalijalan kuntayhtymä, Etelä-Savon Koulutus Oy (Esedu), Itä-Savon koulutuskuntayhtymä (Samiedu), STEP-koulutus (Kirkkopalvelut ry), Eteva kuntayhtymä, Rinnekoti, Diakonissalaitos, Aspa Palvelut Oy, Kehitysvammaisten Tukiliitto, Kehitysvammaisten Palvelusäätiö, Kehitysvammaliitto, Honkalampi-säätiö, Autismiliitto, Onnikodit, Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote) ja Kehitysvamma-alan tuki- ja osaamiskeskus (KTO).

Osallistu kampanjaan, löydät sen Facebookista ja Instagramista tunnisteella #KohtaaminenJaKosketus

Lisätietoa: Anneli Puhakka, viestintäpäällikkö, Kehitysvammaliitto, p. 09 3480 9217