Onko sinulla some hallussa mutta työelämä hakusessa? Tule Kehitysvammaliittoon – meillä on Paikka auki sinulle!

Kehitysvammaliitto hakee viestinnän tekijää noin vuoden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen STEAn Paikka auki -rahoituksella. Paikka auki -rahoitus on tarkoitettu osatyökykyisen tai nuoren (18-29-vuotiaan), työelämän ulkopuolella olevan, vaikeassa työmarkkina-asemassa olevan henkilön työllistämiseen.

Kehitysvammaliitossa on tarjolla työtä ensisijaisesti sosiaalisen median parissa. Tehtävänäsi olisi osallistua sosiaalisen median sisältöjen ideointiin ja sisällöntuotantoon sekä vuorovaikutuksen ylläpitoon Kehitysvammaliiton somekanavilla (Instagram, TikTok ym.) kohderyhmänä erityisesti nuoret. Tiedät, mistä nuoret tavoittaa ja millaisin keinoin, ja osaat puhutella nuoria. Haluat käyttää osaamistasi hyvän asian puolesta – syrjintää ja ennakkoluuloja vastaan.

Meillä on sinulle noin vuodeksi työtä, jossa saat käyttää luovuuttasi. Tavoitteena on tehdä kehitys- ja puhevammaisuutta nuorille tutummaksi ja hälventää ennakkoluuloja. Lisäksi osallistut mahdollisuuksien mukaan muuhun Kehitysvammaliiton 70-vuotisjuhlavuoden viestintään.

Arvostamme viestinnän koulutusta tai näyttöä aktiivisuudesta ja innovatiivisuudesta somessa. Edellytys valinnalle on, että jaat yhteiset arvomme: ihmisarvon kunnioitus, luottamus, ilo, rohkeus ja läheisyys.

Viikoittaista työaikaa ja työtehtäviä on mahdollista räätälöidä osaamisesi ja tarpeidesi mukaisesti. Koronatilanteesta riippuen työtä tehtäneen ainakin osittain etänä. Toimistomme sijaitsee Espoon Leppävaarassa. Työ alkaa 1.3.2022 tai sopimuksen mukaan.

Jos kiinnostuit ja tehtävä kuulostaa sinulle sopivalta, lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoivomuksineen 11.2.2022 mennessä viestintäpäällikkö Anneli Puhakalle sähköpostiin anneli.puhakka(at)kvl.fi. Jos haluat lisätietoja, soita 3.2. klo 12-14 tai 8.2. klo 9-11 puh. (09) 3480 9217.

Kehitysvammaliitto TikTokissa ja Instassa: @kehitysvammaliitto