Haemme viestintäassistenttia monipuolisiin viestinnän tehtäviin Kehitysvammaliittoon. Henkilö palkataan STEAn Paikka auki -rahoituksella, joka on tarkoitettu vaikeassa työmarkkina-asemassa oleville nuorille, alle 30-vuotiaille, tai osatyökykyisille työnhakijoille. Kyseessä on määräaikainen, noin vuoden kestävä työsuhde.

Tarvitsemme sinua muun muassa tekemään videoita sosiaaliseen mediaan ja päivittämään uudistettavia nettisivuja. Arvostamme idearikkautta, halua tehdä yhteistyötä erilaisten ihmisten kanssa sekä kykyä vedota erityisesti nuoriin somessa.

Työssä saat käyttää luovuuttasi ja osallistua niin viestinnän ideointiin kuin toteutukseen. Et kaihda myöskään rutiininomaisempia tehtäviä, joita liittyy esimerkiksi nettisivujen uudistamiseen ja sisällön päivittämiseen. Pääasia on, että haluat käyttää osaamistasi hyvän asian puolesta – syrjintää ja ennakkoluuloja vastaan ja positiivisen muutoksen puolesta.

Arvostamme viestinnän koulutusta tai näyttöä aktiivisuudesta ja innovatiivisuudesta sosiaalisen median kanavilla. Edellytys valinnalle on, että jaat yhteiset arvomme: ihmisarvon kunnioitus, vastuullisuus, ilo, rohkeus ja läheisyys.

Työtehtäviä voidaan räätälöidä vahvuuksiesi mukaan, joten tuo rohkeasti hakemuksessasi esiin myös muunlaista kuin tässä mainittua viestinnän osaamista. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä halutessasi ja myös työaikaa voidaan säätää tarpeidesi mukaan, tarvittaessa osa-aikaiseksi. Työ alkaa 1.3.2024 tai sopimuksen mukaan.

Jos kiinnostuit ja tehtävä kuulostaa sinulle sopivalta, lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoivomuksineen 26.1.2024 mennessä viestintäpäällikkö Anneli Puhakalle sähköpostiin anneli.puhakka(at)kvl.fi. Lisätietoja 11.1. klo 13-14 tai 17.1. klo 10-11 puh. (09) 3480 9217.

Lisätietoa STM:n Paikka auki -ohjelmasta