Perhehoitoliiton ja Kehitysvammaliiton Tampereella yhdessä järjestämillä Perhehoidon päivillä pohditaan perhehoitoa eri näkökulmista ja etsitään vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

• Miten perhehoitolaki uudistuu?
  • Miten eri kunnat järjestävät perhehoitoa?
  • Miten perheemme jaksaa?
  • Mitkä asiat huolestuttavat ja mitkä asiat ovat perheessä hyvin?
  • Miten tukea kehitysvammaisen henkilön tunne-elämää?

Osallistujille jaetaan Hyvän elämän palapeli, joka on työkirja perheen palvelusuunnittelun tueksi.

Kouluttajina ovat kehittämispäällikkö Maria Kuukkanen Perhehoitoliitosta ja kouluttaja Niina Sillanpää Kehitysvammaliitosta.

Aika: 26. – 27.11.2014
Paikka: Finlandia Hotel Victoria (Itsenäisyydenkatu 1, 33100 Tampere)
Hinta: 150 € (yksi päivä) tai 240 € (kaksi päivää). Hinta sisältää ohjelman mukaiset aamu- ja iltapäiväkahvit ja lounaat.

Koulutuspäivät on suunnattu kehitysvammaisten ihmisten perhehoitajille, perhehoidosta vastaaville sosiaalityöntekijöille, palveluohjaajille ja muille perhehoidon työntekijöille. Myös muut aiheesta kiinnostuneet henkilöt kuten kehitysvammaisten lasten ja aikuisten vanhemmat ja lähityöntekijät ovat tervetulleita.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen