8.11.2012 klo 9–17 järjestettävän Perhepalvelut lapsen ja perheen tukena -seminaarin teemana ovat lapsen ja perheen oikeudet sekä lapsen oikeus hyvään lapsuuteen. Tavoitteena on tukea perheiden ja viranomaisten yhteistyötä sekä antaa malleja ja toimintatapoja perhelähtöiseen työskentelyyn. Seminaari on suunnattu erityistä tukea tarvitsevien lasten läheisille ja perheille, lasten kanssa työskenteleville, opiskelijoille ja muille alan ammattilaisille sekä päättäjille. Tapahtumapaikkana on Sokos Hotel Vantaa, joka sijaitsee Tikkurilan rautatieaseman vieressä. Seminaarin järjestävät Kehitysvammaisten Palvelusäätiö, Kehitysvammaliitto, Kehitysvammaisten Tukiliitto, Förbundet De Utvecklingsstördas Väl ja Jaatinen – vammaisperheiden monitoimikeskus.

Ilmoittautuminen

Seminaari on maksuton erityistä tukea tarvitseville henkilöille ja heidän läheisilleen. Muille osallistumismaksu on 50 e. Seminaariin sisältyy lounas ja kahvi. Osallistuminen edellyttää 22.10.2012 mennessä ennakkoilmoittautumisen, joka tapahtuu Kehitysvammaisten Palvelusäätiön kotisivuilla (www.kvps.fi).