Vuoden viimeinen Avoimet ovet -tilaisuus sosiaali-, terveys- ja opetusalan opiskelijoille pidetään Tikoteekissa keskiviikkona 14.11.2018 klo 12 – 16.

Ohjelmassa on vanhaan tapaan tietoiskut 15 minuutin välein sekä eri pisteitä, joissa voi tutustua puhelaitteisiin, kommunikointiohjelmiin, erilaisiin tietokoneen ohjaustapoihin, kommunikointikansioihin ja viittomiin. Tilaisuudessa esitellään myös Papunet-verkkopalvelua sekä Apuvälineenä ihminen-toimintamalleja.

Tapahtuma järjestetään Malmilla, osoitteessa Viljatie 4 B, 2 krs. 00700 Helsinki. Pihalla on hyvin rajoitetusti parkkipaikkoja. Suosittelemme käyttämään julkisia liikennevälineitä.
Pyydämme yli viiden hengen ryhmiä ilmoittamaan etukäteen ryhmän osallistujamäärän sekä vierailuajan ruuhkien välttämiseksi: anu.sallinen(at)kvl.fi tai puh. 09-34809374

Vastaa

Kommentti julkaistaan tarkistuksen jälkeen. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty tähdellä (*).