Onko sinulla tietotekniikka hallussa ja haluat edistää puhevammaisten ihmisten osallisuutta, itsemääräämisoikeutta ja kommunikointia tietoteknisten apuvälineiden avulla? Tule töihin Tikoteekkiin Espooseen. Haemme avustavan tietotekniikan asiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan toimeen 1.8.2023 lähtien, kun nykyinen asiantuntijamme jää ansaitulle vapaalle tehtävästään.

Avustavan tietotekniikan asiantuntijan tehtävien hoitaminen edellyttää kokemusta ja osaamista tietotekniikan ja kommunikoinnin apuvälineratkaisuista (lääkinnällinen kuntoutus) sekä valmiutta neuvoa, opastaa ja kouluttaa niistä. Arvostamme innovatiivista työotetta, hyviä vuorovaikutustaitoja ja kokemusta toimimisesta puhevammaisten ihmisten kanssa. Tehtävä edellyttää myös sosiaali-, terveys tai opetuspuolen tutkintoa. Työtehtäviin kuuluu mm.:

• kommunikointia tukevien tietoteknisten apuvälineiden, ohjelmien, sovellusten ja ohjaintapojen käytön ohjaus, neuvonta, koulutus ja tiedotus (Windows, Android, iOS jne.)
  • koulutus- ja näyttelytietokoneiden, erikoislaitteiden, ohjainten ja ohjelmien ylläpito
  • verkosto- ja kehittämisyhteistyö yhdessä moniammatillisen tiimin kanssa

Lähetä hakemus palkkatoiveineen 2.6.2023 sähköpostilla Kehitysvammaliittoon osoitteeseen eija.roisko(at)kvl.fi

Lisätietoja tehtävästä:
Tikoteekin johtaja Eija Roisko, eija.roisko(at)kvl.fi  ja it-asiantuntija, avustava tietotekniikka Marina Green-Järvinen, marina.green-jarvinen(at)kvl.fi

Vastaa

Kommentti julkaistaan tarkistuksen jälkeen. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty tähdellä (*).