Työmaailman parannusviikko on kick off syksyyn, ja sen tavoitteena on keskittyä monimuotoiseen työelämään ja vammaisten ihmisten työllistymiseen. Työmaailman parannusviikolla 24.-28.8. järjestetään monimuotoisen työllistämisen webinaarisarja, jonka toteuttajia ovat Vamlas, Vates, Kehitysvammaliiton Palkkaamo ja Tekijätori.

Järjestöille, oppilaitoksille ja yrityksille tarkoitetussa webinaarisarjassa kuullaan ihmisten tositarinoita työllistymisestä ja monimuotoisista työyhteisöistä sekä vinkkejä ja esimerkkejä yritysten, oppilaitosten ja järjestöjen välisistä yhteistyömahdollisuuksista.

Tule hakemaan potkua syksyyn! Webinaarisarja on maksuton. Sinne ei tarvitse ilmoittautua. Viikon ohjelman ja linkit webinaareihin löydät Vatesin sivuilta:

Työmaailman parannusviikko (Vates)

Lisätietoa: työllisyyden asiantuntija Simo Klem, Palkkaamo/Kehitysvammaliitto, p. 09 3480 9224