Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

Kehitysvammaisuus starttiverkkokurssi -webinaari

Ajankohta: 14.2.2018 klo 13:00 - 14:00

Sisältö:
Verkkokurssi on suunnattu henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita kehitysvammaisuudesta tai työskentelevät alalla eikä omaan ammattikoulutukseen ole kuulunut opintoja kehitysvammaisuudesta. Verkkokurssi antaa  tiiviin perustiedon kehtiysvammaisuudesta sekä ohjaa opiskelijan internetin sivustoille, joista voi oman kiinnostuksen mukaan hakea lisää tietoa. Verkkokurssi sopii myös  kehitysvammatietojen kertaamiseen  ja päivittämiseen
Verkkokurssi alkaa aloituswebinaarilla ja jatkuu opiskelijan omaan tahtiin tapahtuvalla opiskelulla verkossa. Kurssiin sisältyy tehtävä, johon saa kouluttajalta palautteen.

Alustava ohjelma:
Aloituswebinaari ke 14.2.2018 klo 13-14 (toteutus Adobe Connect ohjelmalla)

12.45 Odotushuone: yhteyksien testaus
13.00 Aloitus
13.05 Tutustuminen starttiverkkokurssin etenemiseen ja muita ohjeita
14.00 Webinaari päättyy

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 31.1.2018.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

• koulutuksen toteutus: kouluttaja Outi Raunetvuo, puh. 045 7733 4494
  • ilmoittautumiset ja peruutukset: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää 31.1.2018. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kokonaishinta: 80€ (Kehitysvammaliiton jäsenhinta 72€) Pyydä tarjous ryhmäalennuksesta tai organisaatiollesi räätälöidystä koulutuspaketista.
Paikkakunta verkkokurssi
Paikka webinaari, verkkokurssi