Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliitto kouluttaa – Syksy 2020 -esite (pdf, 156 kt)

Koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi osa koulutustilaisuuksista on muutettu webinaareiksi ja osaan on mahdollista osallistua etäyhteydellä. Koulutuksia on myös peruutettu ja siirretty myöhempään ajankohtaan. Pahoittelemme muutoksista aiheutuvaa haittaa. Päätöksemme perustuu haluumme toimia vastuullisesti ja vähentää riskiä koronaviruksen leviämisestä.

SIIRTYY VUODELLE 2018 Osallisuuden ja asumisen alueellinen kierros - Tampere

Ajankohta: 14.11.2017 klo 12:00 - 15:30

Kohderyhmä: Kehitysvammaisten asumisen ohjelman toteutukseen osallistuneet vammaiset henkilöt, heidän läheisensä, työntekijät, asiantuntijat ja päättäjät.

Tapahtuma toteutetaan samansisältöisenä seuraavilla paikkakunnilla:

• Kuopio 7.11.
  • Helsinki 8.11.
  • Tampere 14.11

Kuvaus: Tilaisuuksissa keskustellaan kehitysvammaisten asumisen ohjelman toimeenpanon tilanteesta ja osallisuuden laatukriteereistä.

Matkat ja majoitus

Osallistujat vastaavat itse matka- ja majoitusjärjestelyistään sekä matkakuluistaan.

Lisätietoa:

• Tapahtuman sisällöstä: vaikuttamistoiminnan päällikkö Jutta Keski-Korhonen, P. 050 377 5040
  • Ilmoittautuminen ja peruutus: osastosihteeri Mirka Oksanen, P. 09 3480 9265

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen osoitteeseen mirka.oksanen@kvl.fi .

KVANK pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Tilaisuus on maksuton.
Paikkakunta Tampere
Paikka Tulppaanitalo, Pinninkatu 51, 33100 Tampere