Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliiton tapahtumakalenteri jäsenille, kevät 2024 (pdf, 1 Mt)

Tällä hetkellä koulutamme enimmäkseen etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Verkkokursseja ja tilauskoulutusta muille kuin jäsenillemme tarjoaa Kehitysvammaliiton 100-prosenttisesti omistama yritys Saavuta Asiantuntijapalvelut Oy.

saavuta.fi

Tavoitteena työ - Työllistymisen konferenssi

Ajankohdat:
6.6.2018
7.6.2018

Paikka: Helsinki Congress Paasitorni, Paasivuorenkatu 5 A, 00530 Helsinki

Osallistumismaksu: Osallistumismaksu on 180 euroa/1pv ja 320 euroa/2pv.
Kehitysvammaliiton jäsenyhteisöjen edustajille osallistumismaksu on 162 euroa/1pv ja 288 euroa/2pv.
Eläkeläisten ja päätoimisten opiskelijoiden osallistumismaksu on 90 euroa/1 pv ja 160 euroa/2 pv.
Osallistumismaksuun sisältyvät konferenssin ohjelman lisäksi kaikki ohjelman mukaiset tarjoilut (aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounaan).
Ryhmäalennus vähintään 4 osallistujaa samasta organisaatiosta 20% alennus.
Suuremmat ryhmät: pyydä tarjous: mirka.oksanen@kvl.fi .

Kohderyhmä: Työhönvalmentajat, ammatillisten oppilaitosten opettajat, ohjaajat ja valmentajat, työkykykoordinaattorit ja muu TE-toimistojen henkilöstö, vammaispalvelujen ohjaajat ja sosiaalityöntekijät, sote- alan päättäjät ja johtohenkilöt.

Sisältö:
Työnantajatutkimuksen mukaan kehitysvammaiset työntekijät ovat sitoutuneita työhönsä ja suoriutuvat työtehtävistään. He vaikuttavat positiivisesti työyhteisön ilmapiiriin ja organisaation imagoon sekä tulevat hyvin toimeen työtovereiden ja asiakkaiden kanssa. Vain 2% työikäisistä kehitysvammaisista on ansiotyössä. Miksei enemmän? Miten tukea työllistymistä entistä tehokkaammin? Millaisia näkökulmia ja ratkaisuja on vielä löytämättä?

Asiantuntijat:
Kysymyksiä ratkomassa kotimaisia ja kansainvälisiä aihepiirin asiantuntijoita, kuten Annette Borrows (Canadian Association of Supported Employment).

Ohjelmaan pääset tästä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä
Virallinen viimeinen ilmoittautumispäivä on 4.6.2018.

Matkat ja majoitus
Osallistujat vastaavat itse matka- ja majoitusjärjestelyistään sekä kuluistaan.
Olemme varanneet huonekiintiön ydinkeskustassa sijaistsevasta Hotel Arthurista.

* Hotel Arthur
 Vuorikatu 19. 00100 Helsinki
 e-mail: vastaanotto@hotelarthur.fi
www.hotelarthur.fi

Huonehinnat ovat:
5.-6.6.2018
•Yhden hengen Standard huone 140 EUR/huone/vrk
•Kahden hengen Standard huone 150 EUR/huone/vrk

6.-7.6.2018
•Yhden hengen Standard huone 135 EUR/huone/vrk
•Kahden hengen Standard huone 150 EUR/huone/vrk

Hintoihin sisältyy aamiainen, arvonlisäverot sekä ilmainen internet-yhteys.
Huoneet varataan suoraan hotellista joko sähköpostilla tai puhelimitse. Ilmoitattehan varatessanne varaustunnuksen: KEHITYSVAMMALIITTO

Majoituskiintiö on voimassa 7.5.2018 saakka. Majoitus on kuitenkin hyvä varata ajoissa sillä huonekiintiö pienenee varausten myötä. Tämän päivämäärän jälkeen huoneet vapautuvat automaattisesti takaisin hotellin myyntiin. Tämän jälkeen saapuvat uudet varaukset hotelli vahvistaa huonetilanteesta riippuen sekä kyseisen päivän hinnan mukaisesti. Hotellin ohjeistuksen mukaan maksu tulee suorittaa paikanpäällä.

Lisätietoa tapahtumasta:
•Sisältöön ja ohjelmaan liittyvät asiat ja kysymykset: kouluttaja Liisa Jokela, P. 09 3480 9232
•Käytännön järjestelyt: osastosihteeri Mirka Oksanen, P. 09 3480 9265.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
 Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle. Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

OsallistumismaksuOsallistumismaksu on 180 euroa/1pv ja 320 euroa/2pv.
Ryhmäalennus vähintään 4 osallistujaa samasta organisaatiosta 20% alennus.
Suuremmat ryhmät: pyydä tarjous: mirka.oksanen@kvl.fi
PaikkakuntaHelsinki
PaikkaHelsinki Congress Paasitorni, Paasivuorenkatu 5 A, 00530 Helsinki
KouluttajaKotimaisia ja kansainvälisiä aihepiirin asiantuntijoita, kuten Annette Borrows (Canadian Association of Supported Employment).

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Tietosuojaseloste