Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliiton tapahtumakalenteri jäsenille, kevät 2024 (pdf, 1 Mt)

Tällä hetkellä koulutamme enimmäkseen etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Verkkokursseja ja tilauskoulutusta muille kuin jäsenillemme tarjoaa Kehitysvammaliiton 100-prosenttisesti omistama yritys Saavuta Asiantuntijapalvelut Oy.

saavuta.fi

TOIMI® - Toimintakyvyn kuvaamisen menetelmäkoulutus -webinaari

Ajankohdat:
4.9.2018
12.10.2018

Kesto:

• 4.9.2018, osa 1, kaksi tuntia: menetelmät perusteet ja lomakkeen täyttövinkit
  • 12.10.2018, osa 2, kaksi tuntia: täytetyn lomakkeen käsittelyä sekä mahdollisuus esittää lomakkeen käyttöön liittyviä kysymyksiä

Sisältö:
Toimi® on Kehitysvammaliiton rekisteröimä toimintakyvyn kuvaamis- ja arviointimenetelmä. Koulutuksessa perehdytään Toimi® -menetelmään ja kehitysvammaisen henkilön toimintakyvyn hyvään kuvaamiseen. Saatua tietoa voidaan hyödyntää henkilön palvelusuunnittelussa ja hänen yksilöllisessä tukemisessa sekä ohjauksessa.

Koulutus soveltuu niille, jotka työssään kuvaavat ja arvioivat kehitysvammaisten henkilöiden toimintakykyä ja palveluntarvetta eri toimintaympäristöissä.

Koulutuksen hintaan sisältyy Toimi®-kuvantamisen materiaali.

Alustava ohjelma:
Avaa ohjelma tästä.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 28.8.2018.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

• koulutuksen toteutus: kouluttaja Outi Raunetvuo, puh. 045 7733 4494
  • ilmoittautumiset ja peruutukset: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää 28.8.2018. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan. Peruutukset on tehtävä sähköpostitse: mirka.oksanen@kvl.fi .

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

OsallistumismaksuKokonaishinta: 90€ (ALV 0%)
Paikkawebinaari, verkkokurssi
JärjestäjäKehitysvammaliitto ry