Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

Saavutettavuus ja helppokäyttöisyys verkkosivuilla

Ajankohta: 7.11.2018 klo 13:00 - 16:00

Puolen päivän koulutus antaa perustiedot siitä, miten eri vammat ja rajoitteet vaikuttavat verkkosivujen käyttöön, ja miten erityistarpeet huomioidaan sivuston suunnittelussa. Koulutuksessa painottuu selkokielen käyttäjäryhmien näkökulma ja palveluiden helppo ymmärrettävyys. Koulutus antaa perustietoa myös yleisestä saavutettavuudesta, hyvistä käytännöistä sekä EU:n saavutettavuusdirektiivistä. Koulutuksessa käytetään runsaasti esimerkkejä. Tavoitteena on, että osallistujat saavat perustiedot saavutettavuudesta verkkosivustoilla ja ymmärtävät käyttäjäryhmien erilaisia vaatimuksia. Koulutus on mahdollista tilata työyhteisöön.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle. Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu 95€
Paikkakunta Helsinki
Paikka Kehitysvammaliitto
Viljatie 4 A
00700 HElSINKI
Järjestäjä Papunet-verkkopalvelu
Kouluttaja Papunet-verkkopalvelun asiantuntija

Ilmoittautuminen viimeistään 24.10.2018

13 paikkaa vapaana

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste