Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

Harjoituspelejä iPadille ja Android-tabletille

Ajankohta: 3.10.2019 klo 13:00 - 15:30

Koulutuksen sisältö:

Iltapäivän aikana käydään läpi iPad- ja Android-laitteille tarkoitettuja appsejä, jotka soveltuvat käytettäviksi varhaisen opetuksen ja kuntoutuksen tukena. Sovellusten avulla voidaan harjoitella erilaisia toimintoja ja valmiuksia, joita tarvitaan myöhemmin esimerkiksi kommunikointiohjelman käytön harjoittelussa (kuten kuvien hahmottaminen, valintojen tekeminen, siirtyminen sivusta toiseen). Päivän aikana käydään läpi myös sellaisia sovelluksia, joilla on hyvä aloittaa tabletin käyttö.

Tiedustelut järjestelyistä:
tikoteekki@kvl.fi tai 09-3480 9223 (osastosihteeri Marjo Timonen)

Tiedustelut sisällöistä:
marina.green-jarvinen@kvl.fi tai 09-3480 9301
tai puh. 09-3480 9370 (Tikoteekin toimisto)

Tutustu Tikoteekin muihin koulutuksiin (www.tikoteekki.fi)

Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.

Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa.

Pystymme etukäteen pyydettäessä huomioimaan yleisimmät ruoka-aineallergiat: vähälaktoosinen, laktoositon, gluteeniton, maidoton.

Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta. Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle. Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu 95€
Paikkakunta Helsinki
Paikka Kehitysvammaliitto, Viljatie 4 B 2. krs, 00700 Helsinki
Järjestäjä Tikoteekki
Kouluttaja avustavan tietotekniikan asiantuntija Marina Green-Järvinen

Ilmoittautuminen viimeistään 19.9.2019

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste