Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2018 pdf-muodossa (3 Mt).

ALUSTAVA: Ohjaajakoulutus nuorten FASD-aikuisten vertaisryhmiin

Ajankohdat:
16.4.2019
5.6.2019
21.8.2019
16.10.2019

Sisältö:
FASD-vertaisryhmien ohjaajakoulutuksen tavoitteena on
tarjota opiskelijoille riittävät tiedot, taidot ja työvälineet, jotta he voivat ohjata nuorten (n. 17–30-vuotiaiden) FASD-aikuisten vartaistukiryhmiä. Lähes vuoden kestävä koulutuskokonaisuus sisältää neljä lähiopetuspäivää, välitehtäviä sekä käytännön harjoittelun omassa organisaatiossa (FASD-vertaisryhmän ohjaaminen). Opiskelijalta edellytetään sosiaali-, terveys-, nuoriso- tai kasvatusalan ammattitutkintoa.

Alustava ohjelma:
Ohjelma tulossa myöhemmin.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 1.4.2019.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Erikoisruokavalioista: Pystymme etukäteen pyydettäessä huomioimaan vain yleisimmät ruoka-aineallergiat: vähälaktoosinen, laktoositon, gluteeniton, maidoton
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

FASD-koordinaattori Sari Somer, sari.somer@kvl.fi

Matkat ja majoitus
Osallistujat vastaavat itse matka- ja majoitusjärjestelyistään sekä matkakuluistaan.

Sopimushotellinamme toimii Hotelli Helka, joka sijaitsee Helsingin keskustassa (Pohjoinen Rautatiekatu 23. 00100 Helsinki), puh. (09) 613 580 tai 0800 169 069, s-posti reservations@helka.fi.

Hotelli Helka tarjoaa sopimuskoodin, jolla saatte aina -20 % alennuksen päivän hinnasta, kun teette varaukset suoraan omilta nettisivuiltamme osoitteesta www.hotelhelka.com.

Sopimuskoodi: pinkhelsinki

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää 1.4.2019. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle (mirka.oksanen@kvl.fi). Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu 180 € FASD-osaamisverkoston jäsenet. Muut osallistujat 400 €.
Paikkakunta Helsinki
Paikka Kehitysvammaliitto ry, 4. krs. Viljatie 4 A, 00700 Helsinki.
Järjestäjä Kehitysvammaliitto
Kouluttaja Sari Somer

Ilmoittautuminen viimeistään 1.4.2019

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste