Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Voit myös ladata Kehitysvammaliiton koulutuskalenterin 2019 pdf-muodossa (4 Mt).

TOIMI®-webinaari – Toimintakyvyn kuvaamisen menetelmäkoulutus

Ajankohdat:
3.9.2019
24.10.2019

Sisältö:
TOIMI® on Kehitysvammaliiton rekisteröimä toimintakyvyn kuvaamismenetelmä. Koulutuksessa perehdytään sekä menetelmään että kehitysvammaisen henkilön toimintakyvyn hyvään kuvaamiseen. Saatua tietoa voidaan hyödyntää henkilön palvelusuunnittelussa ja hänen yksilöllisen tukemisen sekä ohjauksen suunnittelussa. Koulutus soveltuu niille, jotka työssään kuvaavat kehitysvammaisten henkilöiden toimintakykyä ja arvioivat palveluntarvetta eri toimintaympäristöissä. Koulutuksen hintaan sisältyy TOIMI®-kuvantamisen materiaali. Toteutus webinaarina, joka sisältää kaksi osaa: osa 1 käsittelee menetelmän perusteita ja täyttövinkkejä. Välitehtävänä lomakkeen täyttö. Osa 2 tarjoaa esimerkkejä lomakkeen käyttötarkoituksista sekä mahdollisuuden esittää kysymyksiä ja kommentteja omaan käyttökokemukseen liittyen.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 20.8.2019.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia otetaan vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

• koulutuksen sisällöstä:kouluttaja Outi Raunetvuo, puh. 045 7733 4494
  • käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää 20.8.2019. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle (mirka.oksanen@kvl.fi). Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu 90 € webinaari (2 × 2 h)
Paikkakunta webinaari
Järjestäjä Kehitysvammaliitto ry

Ilmoittautuminen viimeistään 20.8.2019

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste