Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia.

Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Suomen hallituksen linjaamien suositusten mukaisesti koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi Kehitysvammaliitossa on päätetty siirtää koulutustilaisuudet etäyhteyksien kautta toteutettavaksi. Emme toistaiseksi järjestä live-koulutuksia ja tapahtumia.

Pahoittelemme muutoksesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Päätöksemme perustuu haluumme toimia vastuullisesti ja vähentää riskiä koronaviruksen leviämisestä.

OSAAJAN STARTTI – Perustietoa kehitysvammaisuudesta verkkokurssi

Ajankohta: 1.5.2020

Ilmoittautuminen: Kurssille otetaan joustavasti ilmoittautuneita mukaan 1.5.saakka. Pääset aloittamaan koulutuksen saman tien. Ilmoittautumisen jälkeen saat  erilliset ohjeet  kurssille kirjaantumiseen.

Kohderyhmä: Kurssi soveltuu erityisesti juuri alalle tulleille työntekijöille ja kaikille, jotka haluavat päivittää tietojaan ja taitojaan kehitysvammaisuuteen liittyen.

Kesto: Verkkokurssin laajuus on noin 8 tuntia, jonka voit suorittaa osissa oman aikataulun mukaan kahden kuukauden aikana.

Sisältö: OSAAJAN STARTTI –verkkokurssi koostuu kolmesta teemasta:

1. Mitä on kehitysvammaisuus?
  2. Näin kohtaan ja olen vuorovaikutuksessa
  3. Arvot ja etiikka työn perustana

Verkkokurssilla opiskellaan videoiden, tekstimateriaalien sekä keskustelujen ja itsenäisten oppimistehtävien avulla. Verkkokurssi on tarkoitettu tehtäväksi pienissä osissa oman työn ohessa ja siihen peilaten. Kurssin alussa jokainen osallistuja määrittää omat oppimistavoitteensa. Kurssin ohjaaja on tukena kurssin aikana ja antaa palautetta tehtävistä. Kurssilainen arvioi omien tavoitteidensa toteutumista kurssin päättyessä.

Koulutusinfo

• Ilmoittautumisen jälkeen saat parin päivän sisällä sähköpostiin linkin kurssille sekä tarkemmat ohjeet kurssille kirjautumiseen kurssin ohjaajalta.
  • Verkkokurssin suorittaneet saavat todistuksen.
  • Osallistumismaksu laskutetaan kun olet saanut kirjautumistunnukset verkkokurssille

• Verkkokurssin ohjaaja ja lisätietoja: kouluttaja Outi Raunetvuo, puh. 045 7733 4494
  • käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265

Ilmoittautuminen verkkokurssille on sitova.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 216€ (Muut osallistujat 240€).
Paikkakunta verkkokurssi
Järjestäjä Kehitysvammaliitto

Ilmoittautuminen viimeistään 30.4.2020

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste