Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia.

Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Suomen hallituksen linjaamien suositusten mukaisesti koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi Kehitysvammaliitossa on päätetty siirtää koulutustilaisuudet etäyhteyksien kautta toteutettavaksi. Emme toistaiseksi järjestä live-koulutuksia ja tapahtumia.

Pahoittelemme muutoksesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Päätöksemme perustuu haluumme toimia vastuullisesti ja vähentää riskiä koronaviruksen leviämisestä.

Voimauttavan vuorovaikutuksen valmentajakoulutus

Ajankohdat:
16.9.2020 12:00 - 16:00
21.10.2020 12:00 - 16:00
25.11.2020 12:00 - 16:00
13.1.2021 12:00 - 16:00

Oletko osallistunut Voimauttavan vuorovaikutuksen perus- ja syventävään koulutukseen? Toteutatko itse Voimauttavaa vuorovaikutusta työssäsi ja haluat lisää taitoja valmentaa muita ammattilaisia tai asiakkaasi läheisiä toteuttamaan toimintatapaa puhevammaisen ihmisen kanssa?

Voimauttavan vuorovaikutuksen valmentajakoulutus

• toteutuu viiden osallistujan pienryhmässä.
  • kestää viisi kuukautta.
  • sisältää ennakkotehtävän.
  • sisältää neljä videopohjaista ohjausta hyödyntävää puolen päivän koulutuspäivää.
  • sisältää käytännön valmennusharjoittelun omassa yhteisössäsi tai asiakkaasi lähi-ihmisten kanssa.

Koulutuksen käytyäsi osaat

• tukea yhteisöä / ohjattavaa aloittamaan Voimauttavan vuorovaikutuksen.
  • hyödyntää videota ja Voimauttavan vuorovaikutuksen toimintatapoja yksilöiden ja ryhmien ohjaamisessa.
  • rohkaista yksilöitä ja ryhmiä siihen, että innostus Voimauttavan vuorovaikutuksen toteuttamiseen säilyy.

Koulutus pohjautuu

• voimavaralähtöisyyteen
  • sensitiiviseen kumppanuuteen
  • kokemukselliseen oppimiseen
  • myönteiseen ja tasavertaiseen työskentelytapaan
  • yhdessä oivaltamiseen

Tiedustelut järjestelyistä:
tikoteekki(at)kvl.fi tai 09-3480 9223 (osastosihteeri Marjo Timonen)

Tiedustelut sisällöistä:
kaisa.martikainen@kvl.fi

Lisätietoa Intensive Interaction/voimauttava vuorovaikutus -toimintatavasta (www.papunet.net)

Tiedot kaikista Tikoteekin koulutuksista (www.tikoteekki.fi)

Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.

Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa.

Pystymme etukäteen pyydettäessä huomioimaan yleisimmät ruoka-aineallergiat: vähälaktoosinen, laktoositon, gluteeniton, maidoton.

Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta. Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle. Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 882 € (Muut osallistujat 980€)
Paikkakunta Espoo
Paikka Kehitysvammaliitto, Linnoitustie 2 B, 02600 Espoo
Järjestäjä Tikoteekki
Kouluttaja Voimauttavan vuorovaikutuksen koordinaattorit Kaisa Martikainen ja Katja Burakoff

Ilmoittautuminen viimeistään 19.9.2020

3 paikkaa vapaana

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste