Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia.

Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Suomen hallituksen linjaamien suositusten mukaisesti koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi Kehitysvammaliitossa on päätetty siirtää koulutustilaisuudet etäyhteyksien kautta toteutettavaksi. Emme toistaiseksi järjestä live-koulutuksia ja tapahtumia.

Pahoittelemme muutoksesta mahdollisesti aiheutunutta haittaa. Päätöksemme perustuu haluumme toimia vastuullisesti ja vähentää riskiä koronaviruksen leviämisestä.

Uutuus! OSAAJAN STARTTI – Perustietoa kehitysvammaisuudesta verkkokurssi

Ajankohdat:
17.8.2020
17.10.2020

Kohderyhmä: Kurssi soveltuu erityisesti juuri alalle tulleille työntekijöille ja kaikille, jotka haluavat päivittää tietojaan ja taitojaan kehitysvammaisuuteen liittyen.

Kesto: Verkkokurssin laajuus on noin 8 tuntia.

Sisältö: OSAAJAN STARTTI –verkkokurssi koostuu kolmesta teemasta:

1. Mitä on kehitysvammaisuus?
  2. Näin kohtaan ja olen vuorovaikutuksessa
  3. Arvot ja etiikka työn perustana

Verkkokurssilla opiskellaan videoiden, tekstimateriaalien sekä keskustelujen ja itsenäisten oppimistehtävien avulla. Verkkokurssi on tarkoitettu tehtäväksi pienissä osissa oman työn ohessa ja siihen peilaten. Kurssin alussa jokainen osallistuja määrittää omat oppimistavoitteensa. Kurssin ohjaaja on tukena kurssin aikana ja antaa palautetta tehtävistä. Kurssilainen arvioi omien tavoitteidensa toteutumista kurssin päättyessä.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 10.8.

Koulutusinfo

• Ilmoittautumisajan päätyttyä saa sähköpostiin linkin kurssille sekä tarkemmat ohjeet kurssille kirjautumiseen kurssin ohjaajalta.
  • Kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä 20 henkilöä
  • Verkkokurssin suorittaneet saavat todistuksen.
  • Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia otetaan vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 216€ (Muut osallistujat 240€).
Paikkakunta verkkokurssi
Järjestäjä Kehitysvammaliitto

Ilmoittautuminen viimeistään 10.8.2020

20 paikkaa vapaana

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste