Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliitto kouluttaa – Syksy 2020 -esite (pdf, 156 kt)

Koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi osa koulutustilaisuuksista on muutettu webinaareiksi ja osaan on mahdollista osallistua etäyhteydellä. Koulutuksia on myös peruutettu ja siirretty myöhempään ajankohtaan.

Pahoittelemme muutoksesta aiheutunutta haittaa. Päätöksemme perustuu haluumme toimia vastuullisesti ja vähentää riskiä koronaviruksen leviämisestä.

OPIKE Live: TIKAS – Millaiset tieto- ja viestintäteknologian taidot kehitysvammaisilla opiskelijoilla on? 28.5.2020 klo 14 – ilmainen verkkolähetys

Ajankohta: 28.5.2020 klo 14:00 - 15:00

Kehitysvammaliiton tutkija Sonja Miettinen jakaa uusinta tutkimustietoa kehitysvammaisten toisen asteen opiskelijoiden tieto- ja viestintäteknologian taidoista. Tutkimustuloksista paljastuu mm. miten opiskelijat käyttävät tätä teknologiaa ja millaisia haasteita he usein kohtaavat sen käytössä. Entä voidaanko koulutuksella parantaa heidän taitotasoaan? Katsojat voivat esittää kysymyksiä esityksen aikana.

Katso ja osallistu osoitteessa: https://bit.ly/2YZo7oP.

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Pääset mukaan linkkiä klikkaamalla, ja voit seurata esitystä joko verkkoselaimen tai Microsoft Teamsin kautta.

Live-tapahtumaan voi osallistua myös klo 15 jälkeen. Esityksen tallenne tulee myöhemmin katsottavaksi myös YouTubessa Opiketuubi-kanavalla osoitteessa: https://www.youtube.com/user/Opiketuubi

Tietosuojaseloste