Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliitto kouluttaa – Syksy 2020 -esite (pdf, 156 kt)

Koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi osa koulutustilaisuuksista on muutettu webinaareiksi ja osaan on mahdollista osallistua etäyhteydellä. Koulutuksia on myös peruutettu ja siirretty myöhempään ajankohtaan. Pahoittelemme muutoksista aiheutuvaa haittaa. Päätöksemme perustuu haluumme toimia vastuullisesti ja vähentää riskiä koronaviruksen leviämisestä.

Haastavat tilanteet 2 - webinaari

Ajankohta: 6.10.2020 klo 13:00 - 15:00

Sisältö: Kouluttaja Niina Sillanpää alustaa aiheesta ja haastattelee kriisityöntekijä, ohjaaja Teemu Uutela Vaalijalan kuntayhtymästä

Kesto: yksi webinaari kestää 2h

Ilmoittautuminen: kuhunkin webinaariin tulee ilmoittautua viimeistään edeltävänä päivänä!

Toteutus: Webinaarit toteutetaan Microsoft Teams- linkin välityksellä jonka linkin ilmoittautuneet saavat sähköpostiinsa webinaaria edeltävänä päivänä. Linkki toimii kaikilla laitteilla. Kirjaannu linkin kautta koulutushuoneeseen noin 15min ennen webinaarin alkua, jotta voidaan tarkistaa yhteyksien toimiminen.

Webinaarit nauhoitetaan, voit myös ilmoittautua pelkästään nauhoitteen katsojaksi! Nauhoitelinkit toimitetaan varsinaisen webinaarin jälkeen lmoittautuneille sähköpostitse. Nauhoitelinkki on voimassa määräajan, joka ilmoitetaan sähköpostissa.

• Verkkokurssin ohjaaja ja lisätietoja: kouluttaja Niina Sillanpää, niina.sillanpaa (at) kvl.fi, puh. 040 775 1411
  • käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, mirka.oksanen (at) kvl.fi, puh. 09 3480 9265

Ilmoittautuminen webinaariin on sitova.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 63€. (Muut osallistujat 70€).
Paikkakunta webinaari
Paikka webinaari
Järjestäjä Kehitysvammaliitto ry

Ilmoittautuminen viimeistään 5.10.2020

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste