Kuva: Pekka Elomaa

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliitto kouluttaa – Syksy 2020 -esite (pdf, 156 kt)

Koronavirustartuntojen ehkäisemiseksi osa koulutustilaisuuksista on muutettu webinaareiksi ja osaan on mahdollista osallistua etäyhteydellä. Koulutuksia on myös peruutettu ja siirretty myöhempään ajankohtaan. Pahoittelemme muutoksista aiheutuvaa haittaa. Päätöksemme perustuu haluumme toimia vastuullisesti ja vähentää riskiä koronaviruksen leviämisestä.

COVID-19 ja esimiestyön haasteet -webinaari

Ajankohta: 1.10.2020 klo 13:00 - 15:00

Sisältö: Koronaepidemia haastaa arkea ja esimiestyötä. Juristit Tanja Salisma ja Saara Kokko Kehitysvammaisten Tukiliitosta alustavat ja vastaavat kysymyksiin siitä,  miten esimies selviää arjessa lakipykälien sekä erilaisten viranomaisohjeiden ja suositusten viidakossa.

Kesto: yksi webinaari kestää 2h

Ilmoittautuminen: webinaariin tulee ilmoittautua viimeistään edeltävänä päivänä!

Toteutus: Webinaarit toteutetaan Adobe Connect- linkin välityksellä jonka linkin ilmoittautuneet saavat sähköpostiinsa webinaaria edeltävänä päivänä. Linkki toimii kaikilla laitteilla. Kirjaannu linkin kautta koulutushuoneeseen noin 15min ennen webinaarin alkua, jotta voidaan tarkistaa yhteyksien toimiminen.

Webinaarit nauhoitetaan, voit myös ilmoittautua pelkästään nauhoitteen katsojaksi! Nauhoitelinkit toimitetaan varsinaisen webinaarin jälkeen lmoittautuneille sähköpostitse. Nauhoitelinkki on voimassa määräajan, joka ilmoitetaan sähköpostissa.

•
  • käytännönjärjestäjä: osastosihteeri Mirka Oksanen, puh. 09 3480 9265, mirka.oksanen@kvl.fi

Ilmoittautuminen verkkokurssille on sitova.

Osallistumismaksu webinaarin jäsenhinta on 63€, muut 70€
Paikkakunta webinaari
Paikka webinaari
Järjestäjä Kehitysvammaliitto ry
Kouluttaja Juristit Tanja Salisma ja Saara Kokko Kehitysvammaisten Tukiliitto

Ilmoittautuminen viimeistään 30.9.2020

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste