Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliitto kouluttaa – Syksy 2020 -esite (pdf, 156 kt)

Tällä hetkellä koulutamme etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Harjoituspelejä iPadille -webinaari

Ajankohta: 25.3.2021 klo 13:00 - 15:15

Koulutuksen sisältö:

Webinaarissa tutustutaan appeihin, jotka soveltuvat varhaisopetuksen ja kuntoutuksen tueksi.
Koulutuksessa käydään läpi:
- iPadin omat hyötysovellukset esim. kalenterit, valokuvat, kamera, muistiinpanot
- iPadin asetukset esim. teksti puheeksi ja puhe tekstiksi toiminnot
- apit opetuksen ja kuntoutuksen tukena (houkutuspelit, syy-seurauspelit ja harjoituspelit sekä hauskat pelit vapaa-aikaan)

Toteutus:
Webinaari toteutetaan Zoom-ohjelman välityksellä. lImoittautuneet saavat linkin sähköpostiinsa webinaaria edeltävänä päivänä. Kirjaudu linkin kautta Zoom-kokoukseen noin 15 min. ennen webinaarin alkua, jotta yhteyksien toimiminen voidaan tarkistaa.
Zoomin käyttöön tarvitaan:
-nettiyhteydellä varustettu laite (tietokone, älypuhelin tai tabletti),
-Zoom Client for Meeting -ohjelma tai mobiilisovellus Zoom Cloud Meetings (Android, IOS)

Tiedustelut järjestelyistä:
tikoteekki@kvl.fi
tai 09-3480 9223 (osastosihteeri Marjo Timonen)

Tiedustelut sisällöistä tai Zoom-ohjelmasta: Tikoteekin IT-asiantuntija Marina Green-Järvinen, puh 040 7022788, marina.green-jarvinen@kvl.fi.

Tiedot kaikista Tikoteekin koulutuksista (www.tikoteekki.fi)

Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa.

Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta. Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt osallistumasta sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle. Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 54 € (Muut osallistujat 60 €)
Paikkakunta webinaari
Paikka webinaari
Järjestäjä Tikoteekki
Kouluttaja avustavan tietotekniikan asiantuntija Marina Green-Järvinen

Ilmoittautuminen viimeistään 11.3.2021

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste