Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliitto kouluttaa – Kevät 2021 -esite (pdf, 615 kt)

Tällä hetkellä koulutamme etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

ENNAKKOTIETO: Ratkaisuja haastaviin tilanteisiin

Ajankohta: 4.5.2021 klo 09:00 - 16:00

Tämä koulutus sopii sinulle, joka haluat oppia uudenlaisen tavan toimia haastavissa tilanteissa. Voit esimerkiksi kokea työssäsi tulevan vastaan toistuvia tilanteita, joihin ei tunnu löytyvän mitään helpotusta. Koulutuksessa saat konkreettisia ehdotuksia tilanteisiin, joissa konflikti on jo meneillään sekä lähteitä ja vinkkejä, jotka syventävät osaamista.

Koulutuksessa opiskellaan kuuntelemalla psykologi Bo Hejlskov Elvénin nauhoitettuja luentoja, joissa hän puhuu miten vähäeleiseen kohtaamiseen perustuva suhtautumis- ja toimintatavat muuttavat haastavia tilanteita. Tämän lisäksi koulutuspäivässä keskustellaan ja pohditaan oman työnteon näkökulmasta Elvénin oppeja.

Psykologi Bo Hejlskov Elvén on arvostettu kouluttaja Euroopassa. Hän on pitkään kouluttanut ja ohjannut työntekijöitä, miten toimia ongelmallisen käyttäytymisen kanssa. Elvén on kirjoittanut aiheesta useita kirjoja ja on suosittu luennoitsija.

Nauhoitetut luennot ja materiaalit ovat käännetty suomeksi.

• koulutuksen sisällöstä: kouluttaja Niina Sillanpää, niina.sillanpaa(at)kvl.fi, puh. 040 775 1411
  • käytännönjärjestelyistä: osastosihteeri Mirka Oksanen, mirka.oksanen(at)kvl.fi, p. 09 3480 9265

Lisätään pian.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 120€. Muut osallistujat 132€.
Paikkakunta etäkoulutus

Ilmoittautuminen viimeistään 27.4.2021

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste