Kuva: Risto Musta

Tarjoamme monipuolista koulutusta ajankohtaisista aiheista – mm. seminaareja, neuvottelupäiviä ja konsultointia. Kehitysvammaliiton koulutukset ovat edullisempia jäsenillemme.

Kehitysvammaliitto kouluttaa – Kevät 2021 -esite (pdf, 615 kt)

Tällä hetkellä koulutamme etänä! Etäkoulutukset mahdollistavat osallistumisesi paikasta huolimatta. Koulutuksemme ovat vuorovaikutuksellisia, ja jokaisella osallistujalla on mahdollisuus osallistua keskusteluihin sekä esittää kysymyksiä.

Saat linkin koulutukseen sähköpostitse. Osallistuminen on helppoa ja vaivatonta. Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin koulutuksiin, etäyhteyksiin ja osallistumiseen liittyen.

Selkokielen jatkokurssi tietotekstien tekijöille

Ajankohdat:
8.6.2021 09:00 - 13:00
10.6.2021 12:00 - 16:00

Kohderyhmä

Jatkokurssi on vain henkilöille, joilla on jo osaamista selkokielestä ja jotka kirjoittavat työssään selkokielisiä tietotekstejä.

Sisältö

Selkokielen jatkokurssilla syvennetään selkokirjoittamisen taitoa ja selkokielen osaamista. Pääpaino on selkokielisissä informaatioteksteissä, esimerkiksi verkko- ja esiteteksteissä. Koulutuksessa keskitytään kirjoitusharjoituksiin ja tekstejä käydään läpi myös yhdessä. Kurssilla on tarkoitus työstää osallistujien omia tekstejä. Teksteistä saa palautetta sekä toisilta kurssilaisilta että kouluttajilta. Koulutuspäivien välissä työstetään omaa tekstiä eteenpäin. Koulutukseen sisältyy ennakkotehtävä.

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä

Viimeinen virallinen ilmoittautumispäivä on 25.5.2021.

Koulutusinfo

• Koulutuksen toteutumisesta tai peruuntumisesta lähetetään vielä erillinen vahvistus sähköpostitse viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. Tämä on hyvä huomioida matka- ja majoitusvarauksia tehdessä.
  • Virallisen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen ilmoittautumisia saatetaan ottaa vastaan mikäli koulutuksessa on tilaa. Huomioitahan kuitenkin, että veloituksetonta peruutusta ei tällöin ole enää mahdollista tehdä.
  • Osallistumismaksu laskutetaan pääsääntöisesti tilaisuuden jälkeen.

Veloitukseton peruutus voidaan tehdä ennen viimeistä virallista ilmoittautumispäivää. Tämän jälkeen tapahtuneista peruutuksista peritään 50 % koulutuksen osallistumismaksusta.
Jos peruutuksen syynä on oma tai lapsen sairaus (kopio lääkärintodistuksesta tulee esittää), toimistokuluina veloitetaan 40 euroa. Koko maksu peritään mikäli peruutusta ei tehdä lainkaan.

Mikäli henkilö on estynyt tulemasta paikan päälle sairauden tm. ylivoimaisen esteen vuoksi, voi hän lähettää toimipaikastaan toisen henkilön tilalle. Tästä tulee kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti etukäteen koulutuksen käytännönjärjestäjälle . Tällöin emme peri peruutusmaksua.

Kehitysvammaliitto pidättää oikeuden tilaisuuden peruuttamiseen esimerkiksi vähäisen osanottajamäärän vuoksi sekä mahdollisiin aikataulu-, puheenvuoro- ja paikkamuutoksiin.

Osallistumismaksu Kehitysvammaliiton jäsenet 216€ (Muut osallistujat 240€)
Paikkakunta Etäkoulutus
Järjestäjä Selkokeskus
Kouluttaja Selkokeskuksen asiantuntijat

Ilmoittautuminen viimeistään 25.5.2021

2 paikkaa vapaana

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Tietosuojaseloste